نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا هم با انتشار پیامی از مردم درخواست کرد در خانه بمانند تا از ویروس کرونا در امان باشند.

پیام مسی برای مبارزه با کرونا: مسئولیت‌پذیر باشیم و در خانه بمانیم به گزارش خبرورزشی، ویروس کرونا گریبان دنیا را گرفته و در اروپا هم سرعت در حال گسترش است، به همین دلیل ستاره‌های فوتبال هم به آن واکنش داده‌اند و به مردم توصیه کرده‌اند در خانه بمانند.

لیونل مسی کاپیتان بارسلونا هم در صفحه اینستاگرامش عکسی در خانه و در کنار فرزندانش منتشر کرد و در این باره نوشت: در حال حاضر روز‌های سختی برای همه است و ما نگران هستیم. می‌خواهیم کمک کنیم تا با گذاشتن خودمان به جای کسانی که بیشترین سختی را می‌کشند و یا به صورت مستقیم به دلیل ابتلای خودشان، خانواده یا دوستان‌شان درگیر این موضوع هستند و یا کسانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می‌جنگند، کمک کنیم و آرزو می‌کنیم که قوی باشند.

سلامتی همیشه باید اولویت اول و اصلی باشد. این یک لحظه استثنایی است و شما باید از دستورالعمل‌های سازمان‌های بهداشتی و مقامات دولتی پیروی کنید. فقط از این طریق می‌توان با آن (کرونا) به طور مؤثر مبارزه کرد. الان وقت آن است که مسئولیت‌پذیر باشیم و در خانه بمانیم. الان بهترین زمان برای گذراندن زمان و لذت بردن در کنار نزدیکان‌مان است. امیدوارم بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر شکست دهیم و از بین ببریم. در خانه بمانیم.

پیام مسی به‌بهانه کرونا: مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی