نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ممکن است در زمان اعلام شده از سر گرفته نشوند و تعلیق این لیگ طولانی‌تر شود.

به گزارش خبرورزشی، با اضافه شدن سه نفر دیگر به فهرست بازیکنان مبتلا به کرونا در سری A، احتمال تمدید مدت تعلیق این لیگ بسیار قوت گرفته است.
 
تا به این لحظه مشخص شده که ۷ بازیکن تیم سامپدوریا، سه بازیکن فیورنتینا و یک بازیکن یوونتوس به کرونا مبتلا هستند و تمامی این تیم‌ها در قرنطینه به سر می‌برند. با این حال این احتمال وجود دارد که بر شمار تعداد بازیکنان مبتلا در ایتالیا افزوده شود.
 
سری A هفته گذشته به حالت تعلیق درآمد و قرار است تا ۱۵ فروردین این وضعیت ادامه داشته باشد، اما اکنون نشریه رپوبلیکای ایتالیا نوشته که اکثر اعضای کادر‌های پزشکی باشگاه‌های کالچو اطمینان دارند مدت تعلیق فوتبال ایتالیا یک ماه دیگر تمدید می‌شود و تا سوم می (۱۴ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. از این رو فصل هم دیرتر از همیشه به پایان می‌رسد و امید است که سی‌ام ژوئن (۱۰ تیر) پرونده این فصل کالچو بسته شود.
 
از این رو انتظار می‌رود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیز برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را به تعویق بیندازد تا به باشگاه‌ها زمان بیشتری داده شود فصول رقابت‌های داخلی را به پایان برسانند. با این حال در صورت باشگاه‌ها زمان زیادی برای به پایان رساندن لیگ نخواهند داشت، چون ۳۰ ژوئن زمانی است که قرارداد بازیکنان به پایان می‌رسد. به این ترتیب ممکن است سناریویی شکل بگیرد که در آن باشگاه‌ها تا روز اول جولای درگیر لیگ و بازی‌هایی در تقویم‌شان مانده باشد آن هم در حالی که تعدادی از بازیکنان‌شان دیگر قرارداد ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی