۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین میثاقی و دست‌اندرکاران برنامه «فوتبال برتر» در پی آن هستند تا زمینه‌ساز حضور انصاری‌فرد در برنامه دوشنبه (فرداشب) شوند و بار دیگر، پای حرف‌های او بنشینند.

به گزارش خبرورزشی، دوشنبه شب هفته قبل بود که محمدحسن انصاری‌فرد ساعاتی پس از پایان جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، روی خط تلفنی برنامه «فوتبال برتر» با اجرای محمدحسین میثاقی رفت و در آن برنامه، به صورت رسمی استعفای خود را اعلام کرد. اتفاقی که باعث حیرت پرسپولیسی‌ها شد و به قول یحیی گل‌محمدی، همه از شنیدن این خبر «شوکه» شدند.

پس از آن بود که درگیری شدیدی بین اعضای هیئت‌مدیره و انصاری‌فرد پیش آمد. دعوا و درگیری که پرسپولیس را به حاشیه برد، اما سرخپوشان خوش‌شانس بودند که در شرایط تعطیلی لیگ، شاهد و ناظر این اتفاقات شدند وگرنه وضعیت‌شان وخیم می‌شد و شاید صدرنشینی با فاصله ۱۰ امتیاز به خطر می‌افتاد، چون حاشیه این تغییرات گسترده بود. انصاری‌فرد با دو، سه بیانیه از جانب هیئت‌مدیره مواجه شد و از سوی دیگر، پیشکسوتان هم برخلاف انتظاری که داشت، از استعفای او استقبال نکردند. حتی شرکت پیشکسوتان با مدیریت علی پروین با بیانیه‌ای از همه خواست تا آرامش باشگاه را حفظ کنند که این بیانیه به صورت غیرمستقیم به انصاری‌فرد مربوط می‌شد! شاید به همین علت بود که از حضور او در برنامه ورزش و مردم جمعه گذشته جلوگیری به عمل آمد. در حالی که طرفداران پرسپولیس منتظر بودند تا صبح آدینه، پای صحبت‌های انصاری‌فرد بنشینند و دلیل واقعی استعفای او و اختلافاتش با اعضای هیئت‌مدیره را جویا شوند، در اتفاقی عجیب، انصاری‌فرد به برنامه راه داده نشد و به جای او، علی‌نژاد معاون وزارت ورزش پاسخگوی سؤالات پیمان یوسفی بود. جنجال بعدی دقیقاً همین جا آغاز شد. این بار هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به غیبت انصاری‌فرد و دلایل عجیب آن از سوی رسانه‌ها، معترض شدند و منتظر پاسخ بودند که چطور ممکن است جلوی او برای حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی را بگیرند.

به هر حال در این خصوص شنیدیم انصاری‌فرد می‌خواهد برای یک بار مصاحبه کرده و مسائلی را عنوان کند و سپس سکوت اختیار کرده و باشگاه را به حال خود بگذارد. از سوی دیگر، شنیدیم محمدحسین میثاقی و دست‌اندرکاران برنامه «فوتبال برتر» در پی آن هستند تا زمینه‌ساز حضور انصاری‌فرد در برنامه دوشنبه (فرداشب) شوند و بار دیگر، پای حرف‌های او بنشینند. حتی آن‌ها فرصت برنامه‌ریزی دارند تا یکی از اعضای هیئت‌مدیره را به برنامه‌شان دعوت کنند و با او درخصوص مسائل پیرامون باشگاه حرف بزنند. یعنی جنجالی که در برنامه فوتبال برتر هفته قبل شروع شده بود، در این هفته با شوک‌های بیشتر و شفاف‌سازی در مورد عملکرد انصاری‌فرد و اختلافاتش با هیئت‌مدیره تمام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی