۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار امسال پرگل‌ترین سال فوتبالی خود را داشت. تا کنون سابقه نداشته او در یک فصل بتواند ۲۷ گل بزند.

سردار رکورد گلزنی‌اش را شکست به گزارش خبرورزشی، سردار آزمون سال ۹۸ را با هت‌تریک تمام کرد. بهتر از این نمی‌شد. در واقع او سال خوبش را با سه گل، خوب‌تر کرد. سردار در سال ۹۷ در گلزنی موفق بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند به اوجش در روسیه رسیده و دیگر باید این کشور را ترک کند. در آن سال سردار بخشی از فصل را در باشگاه روبین کازان سپری کرد و بخش دیگری را در باشگاه زنیت سنت پترزبورگ. او سال ۹۷ را در حالی به ثمر رساند که موفق شد ۲۱ گل وارد دروازه حریفان کند.

تفکیک گل‌های آزمون نشان داد او ۶ گل در بازی‌های ملی به ثمر رسانده است. سردار گلزنی در آن سال را از بازی دوستانه ایران و الجزایر آغاز کرد؛ دیداری که تیم ملی دو بر یک برنده آن شد. آخرین گل او هم در سال ۹۷ در لیگ روسیه با پیراهن زنیت سنت پترزبورگ وارد دروازه اوفا شد. آزمون در سال ۹۷ و در لیگ روسیه ۱۲ گل به ثمر رساند. یکی از بهترین بازی‌های او هم در یورو لیگ رقم خورد، جایی که موفق شد یک تنه باعث صعود تیمش در مرحله اول حذفی شود. او توانست دروازه فنرباغچه را دو بار باز کند. سردار در دیدار ویارئال هم که با شکست زنیت همراه شد، یک گل برای تیمش به ثمر رساند.

سردار سال ۹۸ را هم با گلزنی مقابل اورنبورگ در لیگ روسیه آغاز کرد. او موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کند. تیم ملی در فروردین‌ماه امسال هم دو فیفا دی داشت که با رشادت فدراسیون، هر دو را از دست داد! یعنی اگر بازی‌های ملی ایران مرتب برگزار می‌شد ممکن بود آمار گلزنی سردار امسال بالاتر هم برود.

او در مجموع ۲۷ گل وارد دروازه رقبا کرد که به تفکیک، ۱۷ گل در لیگ روسیه، ۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا، سه گل در بازی‌های دوستانه و ۴ گل هم در بازی‌های ملی به ثمر رساند. سردار ۴ گل ملی خود را مقابل کامبوج (۳ گل) و هنگ‌کنگ به ثمر رساند. سردار مثل سال ۹۷، امسال هم در اروپا موفق بود. او توانست دو بار دروازه تیم‌های لیون فرانسه و بنفیکا را باز کند.

سردار امسال پرگل‌ترین سال فوتبالی خود را داشت. سابقه نداشت او در یک فصل بتواند ۲۷ گل بزند. آزمون در دو سال گذشته به نسبت سال ۹۶ پیشرفت چشمگیری در گلزنی داشت. در آن سال این انتقاد به سردار آزمون بود که زود از گلزنی سیر می‌شود. آزمون در این دو سال تلاش کرد روحیه خود را تقویت کند و نشان دهد این حرف‌ها درست نیست. او در دو فصل موفق شد روی هم ۴۸ گل در بازی‌های مختلف به ثمر برساند. البته او مصدومیت و سرماخوردگی هم داشت و کل بازی‌ها را به میدان نرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی