۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر فوتبال ایران تعطیل مطلق باشد، باز هم اهالی فوتبال ما این هنر را دارند که حتی در تعطیلی مطلق جنجال بسازند و سوژه جنجالی تولید کنند.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛  در تمام این روز‌هایی که لیگ به خاطر کرونا تعطیل بود، می‌ترسیدیم مطلب برای نوشتن کم داشته باشیم، اما به لطف (!) امداد‌های اهالی فوتبال، تا دل‌تان بخواهد سوژه جنجالی و غیرجنجالی در فضای رسانه‌ای موج می‌زد. آخرین شاهکار این جنجال‌سازان، دعوای جدید شهرخودرو و پرسپولیس بر سر چک حق انتقال یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس روزی که برای جذب یحیی گل‌محمدی به دست مالک شهرخودرو چک داد و در کمال تعجب این چک را با چک سنگین دیگری تضمین کرد، مثل روز برایش روشن بود که نمی‌تواند تا ۲۳ بهمن، 1/5 میلیارد به این باشگاه مشهدی بپردازد، اما برای آن که کارش در همان روز راه بیفتد، هم چک 1/5 میلیاردی کشید و هم با یک چک دیگر به همین مبلغ به تاریخ ۲۳ اسفند، پرداخت چک اول را تضمین کرد! نمی‌دانیم محمدحسن انصاری‌فرد چرا فکر کرد امکان دارد هیچ‌وقت در ایران ۲۳ بهمن و ۲۳ اسفند نشود و دست به چنین ریسک بزرگی زد، اما امروز همان ریسک برای پرسپولیس دردسر شده و پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که لیگ تعطیل است وگرنه تردید نکنید شهرخودرو جلوی ادامه همکاری یحیی و پرسپولیس را می‌گرفت. انصافاً تا چه وقت قرار است در این فوتبال، چک‌های بی‌حساب کشیده شود؟ چرا برخی مدیران فوتبال ما فقط به فکر گذشتن امروزشان هستند و به آمدن فردا فکر نمی‌کنند؟ روز‌های پایانی سال، با این جنجال تازه سپری می‌شود و از همین حالا قابل پیش‌بینی است که وقتی وارد سال جدید شویم، هم ادامه این دعوای مالی شهرخودرو- پرسپولیس را خواهیم داشت و هم هیچ بعید نیست شاهد اعتصاب‌های بازیکنان استقلال و پرسپولیس و حتی چند تیم دیگر به خاطر بی‌پولی و خلف وعده‌های مالی باشیم. انگار تقویم برخی مدیران فوتبالی ما «فردا» ندارد.
پی‌نوشت: برای یک مخاطب خاص... در فضای بی‌در و پیکر مجازی که این روز‌ها جولانگاه کمدین‌های بامزه و بی‌مزه است، اشتباه خانم معلم دلسوزی که آنلاین را به اشتباه آیلاند تلفظ می‌کند، بهانه‌ای برای شوخی با این بانو شده است. می‌خواستم در آخرین حرف آخر امسال خبرورزشی، فقط خطاب به این معلم گرامی و شرافتمند که حتی در تعطیلات هم به فکر آموزش بچه‌هاست، بنویسم؛ من هم مثل شما برخی کلمه‌ها را اشتباه تلفظ می‌کنم. هنوز زبانم برای گفتن اکسیوزمی به درستی نمی‌چرخد. خانم معلم، وظیفه‌شناسی شما از ناآشنایی‌تان با برخی واژه‌ها مهم‌تر است. کاش همه مثل شما وظیفه‌شناس بودند، حتی اگر قرار بود تمام کلمه‌ها را اشتباه بگویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی