نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از جدایی از ایران از دو تیم ملی و از دو باشگاه پیشنهاد همکاری داشتم که به آن‌ها پاسخ منفی دادم هرچند که هنوز پیشنهادات دیگری به من می‌رسد.

ویلموتس: همچنان پیشنهاداتی برای کار دارم به گزارش خبرورزشی، باوجود جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران این مربی بلژیکی همچنان سوژه فوتبال کشورمان است؛ بخصوص بعد از شکایتی که برای گرفتن خسارت از فدراسیون فوتبال ایران بعد از فسخ قراردادش انجام داده است.

ویلموتس بعد از بازگشت به بلژیک و فسخ قراردادش با ایران در حال حاضر هیچ تیمی ندارد. چند ماه پیش گفته می‌شد این مربی از باشگاه رویال آنتورپ بلژیک پیشنهادی دارد و سال آینده سرمربی این تیم می‌شود؛ همان باشگاهی که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی را برای فصل بعد به خدمت گرفته است و رسانه‌های بلژیکی از ویلموتس به عنوان دلیل اصلی این خرید یاد کردند.

«مجله فوتبال» بلژیک در گزارشی با اشاره به شرایط فعلی ویلموتس نوشت: بعد از آنکه ویلموتس به باشگاه آنتورپ نسبت داده شد، این شایعه اخیرا از بین رفته است، چون وضعیت لازلو بولونی سرمربی فعلی تیم برای آینده نامشخص است.

این مجله همچنین گفت‌وگویی با ویلموتس ترتیب داده است که این مربی مدعی شده بعد از جدایی از ایران پیشنهاداتی داشته است.

ویلموتس که با قراردادی سه ساله و سنگین (۸ میلیون یورو برای سه سال) سرمربی ایران شده بود، گفت: از اواسط ماه نوامبر و اتمام کارم در ایران، چهار پیشنهاد مختلف برای سرمربیگری دریافت کردم.

این مربی بلژیکی افزود: دو پیشنهاد مربوط به تیم‌های ملی و دو پیشنهاد از باشگاه‌ها بود. من هر چهار پیشنهاد را رد کردم، چون احساسی به این پیشنهادات نداشتم.

ویلموتس خاطرنشان کرد: با این حال تلفن من هنوز مرتب زنگ می‌خورد (همچنان پیشنهاداتی برای کار دارم)، اما می‌توانم به شما اطمینان بدهم که تا ماه ژوئن (کمتر از سه ماه دیگر) اتفاقی نمی‌افتد.

مارک ویلموتس در این مصاحبه مشخص نکرده است که آیا علت عدم قبول پیشنهادات جدیدش ارتباطی به شکایت از فدراسیون فوتبال ایران دارد یا خیر.

طبق قانون، در صورتی که یک مربی بعد از فسخ قراردادش برای گرفتن کل مبلغ از طرف مقابل (در این بحث فدراسیون فوتبال ایران) شکایت کند، تنها در صورتی می‌تواند به تمام پولش برسد که به تیم دیگری نرود؛ درست مثل اتفاقی که بعد از جدایی وینفرد شفر از استقلال افتاد.

شفر بعد از فسخ قراردادش با استقلال، سرمربی تیم بنی یاس امارات شد، ولی فیفا با شکایت او برای دریافت کل قراردادش از این باشگاه مخالفت کرد و در نهایت استقلال محکوم به پرداخت مبلغی در حدود ۵۵۰ هزار دلار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی