نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خصوص استعفای فتح الله‌زاده می‌توان گفت که از قبل هماهنگی‌های لازم برای وقوع این اتفاق رخ داده بود و او فقط باید کناره‌گیری خودش را رسانه‌ای می‌کرد که کرد.

به گزارش خبرورزشی ، علی فتح‌الله‌زاده عصر شنبه از سمت سرپرستی مدیرعامل باشگاه استقلال استعفا داد و همان‌طور که کاملاً مشخص بود، خیلی زود هم با خواسته او موافقت شد. درواقع می‌توان این‌طور گفت که از قبل هماهنگی‌های لازم برای وقوع این اتفاق رخ داده بود و فتح‌الله‌زاده فقط باید کناره‌گیری خودش را رسانه‌ای می‌کرد که کرد. البته در همین رابطه خبر مهمی شنیدیم که به نوعی حکم پشت پرده استعفای حاجی را داشت.

مدیرعامل نمی‌شوی
حکم فتح‌الله‌زاده به گونه‌ای صادر شده بود که مدیرعامل باشگاه استقلال نبود! در واقع برایش حکم سرپرستی مدیر‌عاملی را زده بودند و این‌طور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، طی روز‌های گذشته به اطلاع باشگاه استقلال رسانده بودند بنابر دلایلی او مدیرعامل استقلال نخواهد شد و پس از اینکه کار‌های باشگاه روی روال افتاد، باید زمینه برای انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل قطعی آبی‌پوشان فراهم شود. کاملاً بدیهی است که این قضیه به گوش مدیران ارشد استقلال و از جمله خود علی فتح‌الله‌زاده هم رسیده باشد. البته مشکلات مالی باشگاه و به ویژه شکایت نفرات خارجی هم قطعاً نقش مؤثری در کناره‌گیری فتح‌الله‌زاده ایفا کرد ولی از کنار این قضیه نیز نمی‌توان با بی‌تفاوتی عبور کرد که احتمالاً انگیزه‌های حاجی برای ماندن در استقلال پس از شنیدن این خبر که مدیرعامل نمی‌شود، به طرز قابل ملاحظه‌ای فروکش کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی