۰
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف دوستانه عمان با نیوزیلند به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی دوستانه اعلام نشده است.

به گزارش خبرورزشی، از آنجایی که بازی‌های انتخابی جام جهانی در آسیا و در ماه‌های فروردین و خرداد ماه لغو شده است به نظر می‌رسد بازی دوستانه با ایران اولین بازی رسمی برانکو با تیم ملی عمان باشد. برنامه ریزی شده است این بازی ۸ خرداد در استادیوم آزادی برگزار شود. چند روز پیش یکی از اعضای سازمان تیم‌های ملی در خصوص برگزاری این بازی به خبرنگار ما گفته بود این بازی به قوت خود باقی است.

به نظر می‌رسد شیوع ویروس کرونا در ماه خرداد فروکش کند و منعی برای برگزاری این بازی حتی با حضور تماشاگر هم وجود نداشته باشد. هر چند برگزاری این بازی منوط به برقراری دوباره پرواز‌ها از کشور‌های همجوار هم خواهد بود. به هر صورت تمرینات تیم ملی عمان به بهانه بازی با نیوزیلند بعد از یک جلسه تعطیل شد؛ حالا در چنین شرایطی عمانی‌ها امیدوار هستند بازی با ایران به قوت خود باقی بماند. جالب اینکه این بازی در صورت برگزاری اولین بازی ایران با مربیگری اسکوچیچ هم لحاظ خواهد شد. به واقع دو تیم در شرایطی مهیای این بازی می‌شوند که مربیان گذشته‌ی خود را از دست داده اند و با مربی جدید به میدان می‌آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی