نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه در بعضی از برنامه‌های تلویزیونی می‌بینیم بیانگر آن است که یا نظارتی روی بعضی شبکه‌ها و برنامه‌ها وجود ندارد و یا اگر هست دوستان مسئله مهم نظارت را شوخی گرفته‌اند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در برنامه پربیننده عصر جدید که شاهد ظهور کلی استعداد خوب بودیم، ناگهان آریا عظیمی‌نژاد بدون اینکه کسی دلیلش را بداند به استراماچونی حمله می‌کند و اسم او را شبیه اسم‌های ماقبل تاریخ می‌داند. در شبکه ورزش هم با وجود بروبچه‌های خوب و زحمتی که در تعطیلات کشیده شد، ناگهان آیتمی پخش شد که نه ضرورتی داشت و نه کسی انگیزه سازندگان را متوجه شد. این حرکت اشتباه خستگی را بر تن همه کسانی که در این شرایط کرونایی در این شبکه زحمت کشیده بودند، گذاشت و متأسفانه عده‌ای هم با فحاشی راه غلطی را رفتند که البته مسببش هرگز مشخص نشد.

مردم می‌پرسند واقعاً چه دلیلی داشت که داور برنامه عصر جدید به استراماچونی حمله کند و پخش آن آیتم از برنامه نوروز فوتبالی چه مشکلی را حل کرد؟ عجیب اینکه با گذشت چند روز یکسری هجمه‌ها ادامه دارد و قدیمی‌های پرسپولیس و استقلال نیز به هم حمله می‌کنند. تمام این اتفاقات و آنچه قبلاً در یکی از برنامه‌های صبحگاهی شبکه سه اتفاق افتاد، بیانگر اهمیت نظارت بیشتر روی برنامه‌های تلویزیونی است؛ نظارتی که فعلاً ضعیف است و بعضاً (نه همیشه) احساس می‌شود که اصلاً وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی