نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید: سعی می‌کنم خیلی اخبار کرونا را پیگیری نکنم و با مثبت‌اندیشی دقیقه‌ها را می‌شمارم تا انسان بتواند واکسن و داروی مبارزه با این ویروس را پیدا کند.

به گزارش خبرورزشی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال هم این روز‌ها در خانه خودش را در قرنطینه نگه داشته تا زنجیره انتقال کرونا را به سهم خودش قطع کرده باشد.

غلامرضا عنایتی صحبت کوتاهی با روزنامه خبرورزشی داشت و ابتدا درباره شرایط خودش گفت: «در خانه هستم و در حد امکان تمرینات آمادگی بدنی‌ام را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم خیلی اخبار کرونا را پیگیری نکنم و با مثبت‌اندیشی دقیقه‌ها را می‌شمارم تا انسان بتواند واکسن و داروی مبارزه با این ویروس را پیدا کند.»

او به پیدا شدن داروی کرونا امید زیادی داشت و گفت: «انسان در طول تاریخ بر هر مشکلی پیروز شده و این بار هم کرونا را شکست می‌دهد. فقط این حریف کمی قدرتر و به قول کشتی‌گیر‌ها چغرتر از دیگر رقبایی است که انسان با آن‌ها سرشاخ شده است.»

عنایتی درباره ادامه یا قطع لیگ برتر و دیگر مسابقات فوتبالی در کشور نظر خاصی نداشت و فقط گفت: «من نه سیاستمدار هستم و نه سیاستگزار. من فقط می‌دانم این جام‌ها در فوتبال از صد سال پیش بوده و باز هم هستند. پس «جام» را می‌توان دوباره به دست آورد ولی «جان»‌ی که از دست برود را دیگر نمی‌توان به دست آورد! پس پیش از هر فکری برای جام این فصل، باید به فکر سلامتی انسان‌ها باشیم؛ از فوتبالیست‌ها گرفته تا عوامل تیم‌ها و دیگر دست‌اندرکاران دخیل در هر مسابقه.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی