نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه باید جلوی مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته شود، گفت: فدراسیون در مقابل تغییر رئیس هیات فوتبال تهران مقاومت کرد.

به گزارش خبرورزشی، رضا گل‌محمدی که در ماه‌های گذشته با فدراسیون فوتبال بر سر بحث «غیر قانونی بودن» رئیس هیئت فوتبال استان تهران چالش داشته است، گفت: باید از مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال جلوگیری شود. ما نیازمند برگزاری سالم انتخابات هستیم.

وی افزود: دو عامل باعث شد تلاش ما (برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران) ثمری نداشته باشد؛ یکی مقاومت فدراسیون سابق و دیگری تغییر و تحول در معاونت وزارت ورزش. ما تا بحث حکمیت پیش رفته بودیم که این حکمیت به آقای علی نژاد (معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش) موکول شد. وی اعلام کرد صبر کنید انتخابات فدراسیون برگزار و خود به خود این موضوع به دست وزیر حل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: پیش بینی کرده بودم که انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار نمی‌شود و نظرم را غیر رسمی گفته بودم. در تماسی با علی نژاد قبل از سال جدید از وی خواهش کردم حکمیت ما و فدراسیون را دنبال کند. الان ثابت شد فدراسیون اساسنامه‌ای ندارد. آن‌ها بر طبق اساسنامه، نظر و ادعای ما را قبول نمی‌کردند. حالا وزارت ورزش حداقل بر طبق اساسنامه اداره کل ورزش اقدام کند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آخرین نامه ام به وزارت ورزش را ۲۰ اسفند ۹۸ نوشتم و اعلام کردم بعد از عید، رئیس هیئت (فوتبال تهران) را به رسمیت نمی‌شناسم. از وزارت خواهش کردم با دخالتش این موضوع را فیصله بدهد.

وی به موضوع دیگری اشاره کرد و تصریح کرد: پنج ساعت مانده به تحویل سال، در هیئت دیگری با دخالت وزارت ورزش تغییری انجام شد. این رویه باید برای تمام هیئت‌ها باشد. ما «تافته جدا بافته» نداریم. خواهشم از علی نژاد این است که درخواست مارا عملی کنند. یا حق با ما است یا فدراسیون. باید تکلیف را روشن کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان تهران که با برنامه «ورزش و مردم» صحبت می‌کرد، گفت: فدراسیون فوتبال، فیفا را بالای سر ما نگه داشته است و می‌گوید در صورت دخالت، تعلیق می‌شویم. کاری که فدراسیون می‌کند با قوانین فیفا منافات دارد. فیفا می‌گوید قانون باید رعایت شود در حالی که نتیجه انتخابات فدراسیون از قبل مشخص است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی