نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استعدادیاب باشگاه کالیاری عنوان کرد: آزمون بازیکن توانمندی است و اگر زنیت به مبلغ ۲۵ میلیون یورو رضایت دهد، ناپولی فردا با او قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرورزشی، الکس فیلیکی، استعدادیاب باشگاه کالیاری ایتالیا درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ اظهاراتی را انجام داد.

این مدیر ایتالیایی فوتبال در مصاحبه خود با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: در حالت کلی آزمون یک بازیکن آزمایشی است، چون از لحاظ حرفه‌ای آکادمی فوتبالی خوبی نداشته است، اما باید بگویم که او در زمان مناسبی زیرنظر مربی کاربلدی مثل قربان بردیف کار کرد و تبدیل به یک بازیکن خوب شد. با کمک‌های سرمربی سابق روبین کازان اکنون آزمون یکی از گزینه‌های بازی در فوتبال اروپا است.

وی درباره اینکه ناپولی حاضر است برای خرید آزمون مبلغ ۲۵ میلیون یورو پرداخت کند، گفت: به نظرم مسئولان ناپولی در صورت رضایت زنیت به این مبلغ فردا برای امضای قرارداد آماده است. ما می‌دانیم که قیمت واقعی آزمون مبلغی حدود ۴۰ میلیون یورو است.

استعدادیاب تیم ایتالیایی درباره ویژگی‌های آزمون که آیا مناسب ناپولی است، گفت: اکنون ناپولی به مهاجم سوم نیاز دارد. قضیه تمدید قرارداد با میلیک رو هوا است. او از اتلتیکو و دو باشگاه انگلیسی پیشنهاد دارد و مدیر برنامه اش دوست ندارد موکلش در ناپولی بماند به همین خاطر به نظر او در این تیم نمی‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی