نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتیجه سه بر صفر دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس تأیید شده و فقط مانده اعلام آن.

0
صالحی: پرونده سپاهان-پرسپولیس را اصلا نگاه نکردیم

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هیچ مطالعه‌ای نسبت به پرونده سپاهان-پرسپولیس نداشته‌ایم، ‌ضرورتی در مورد این قضیه نیست چون لیگ تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علیرضا صالحی در گفت‌وگو با فارس، در مورد این که برخی از رسانه‌ها اعلام کردند کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی کمیته انضباطی در مورد بازی سپاهان و پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرده، اظهار داشت: هیچ تصمیمی در مورد این پرونده نگرفتیم. هر کسی این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده بسیار اشتباه کرده، اگر مدرکی دارد ارائه بدهد. غیر از این باشد کار اشتباهی کرده حالا هر کسی می‌خواهد باشد!

صالحی ادامه داد: این پرونده نزد ما است، نه جلسه‌ای تشکیل دادیم، نه دعوتی کردیم و نه حکمی صادر کردیم. همان کسی که می‌گوید تصمیم گرفته شده از او بخواهید حکم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان بدهد. هر تصمیمی بگیریم و هر حکمی بدهیم روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌کنیم.

رئیس کمیته استیناف در مورد درخواست باشگاه سپاهان برای برگزاری جلسه با اعضای این جلسه عنوان کرد: این موضوع برای قبل از عید است. ما به خاطر کرونا جلسات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعطیل کردیم، چون لیگ تعطیل شده و عجله‌ای برای تشکیل جلسه نداریم. اگر بخواهم جلسه‌ای تشکیل دهم، باید 5 نفر از اعضای کمیته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بنشانم، 4 نفر از طرف سپاهان می‌آیند و 4 نفر هم از طرف پرسپولیس می‌آیند و اصلاً جا نداریم.

وی در مورد دفاعیاتی که باشگاه سپاهان برای اعتراض خودش ارائه کرده، تصریح کرد: آنها اعتراض کردند و روی پرونده گذاشتند. هیچ مطالعه‌ای هم نسبت به آن نداشته‌ایم. ‌ضرورتی در مورد این قضیه نیست چون لیگ تعطیل شده است. هر موقع بخواهیم رسیدگی کنیم، پرونده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خوانیم، جلسه می‌گذاریم و حرف‌هایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شنویم. دفاعیاتی که ارائه داند در قالب همان اعتراض و حرف‌هایی است که نوشتند. هر چه هم سند و مدرک هست در پرونده قرار دارد اما ما اصلاً نگاه نکرده‌ایم.

صالحی در مورد این که آیا زمانی برای تشکیل جلسات در کمیته استیناف مشخص شده، گفت: دعا کنید که این کرونا زودتر برود، هر زمان اعلام کردند که لیگ می‌خواهد برگزار شود ما سه پرونده فوری داریم. یکی همین پرونده سپاهان و پرسپولیس است، یکی پرونده شهر خودرو و یکی هم پرونده فولاد خوزستان است که دو پنجره نقل و انتقالاتی از آن‌ها گرفته شده است.

رئیس کمیته استیناف در مورد اولویت‌های این کمیته تصریح کرد: پرونده آقای کفاشیان هم در دست رسیدگی است اما اولویت‌های ما درجه بندی دارد. شهر خودرو و فولاد در اولویت بعدی نسبت به سپاهان و پرسپولیس قرار دارند چون محرومیت دارند و اگر لیگ شروع شود، باید تکلیف اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روشن کنیم. نمی‌توانیم به عقب بیندازیم و بعد که بازی‌ها برگزار شد بگوییم بیایند و حرف بزنند.

وی در خصوص این که آیا نمی‌شود جلسات کمیته استیناف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت مجازی برگزار کرد، گفت: خیر، نمی‌توانم. چون باید دست‌نوشته داشته باشم و همکارانم باید بنویسند، مکتوب کنند و امضا کنند. همین کاغذ و قلمی که دست به دست می‌چرخد می‌تواند عامل کرونا باشد و من نمی‌توانم تضمینی داشته باشم. برای ملت ایران و جهانیان دعا می‌کنم که ان‌شاءالله این بلا از سر همه دور شود تا مردم به زندگی عادی برگردند و شور و نشاط در جامعه برقرار شود.
ناشناس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی