نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد محرم نویدکیا ستاره سال‌های نزدیک فوتبال اصفهان هم می‌خواهد در مربیگری راه فرهاد مجیدی را برود.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی تا پیش از حضور در استقلال به عنوان مربی و در ادامه به عنوان سرمربی از تیم‌های مختلف پیشنهاد کار دریافت کرده بود، اما به همه این پیشنهادات پاسخ منفی داد تا زمینه حضورش در استقلال مهیا شود و در نهایت هم شد. او در مقطعی کوتاه و بعد از تجربه دستیاری شفر حاضر نشد دستیار استراماچونی شود و همان‌طور که می‌دانید بعد از چند ماه دستیاری، داعیه سرمربیگری پیدا کرد و امروز هم به این مهم دست پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد محرم نویدکیا ستاره سال‌های نزدیک فوتبال اصفهان هم می‌خواهد این راه را برود. او ابتدای فصل از سوی امیر قلعه‌نویی به حضور در کادر فنی تیم سپاهان دعوت شده بود، اما با وجود اصرار امیر قلعه‌نویی حاضر نشد روی نیمکت تیمی بنشیند که سال‌های سال در آن بازی می‌کرده است. محرم نویدکیا کاندیدای حضور در کادر فنی تیم ملی نیز هست. محمد‌رضا ساکت مدیر تیم ملی، محرم نویدکیا را به کمیته فنی پیشنهاد داده است. البته کمیته فنی مذاکراتی با سهراب بختیاری زاده هم داشت و بحث حضور دوباره وحید هاشمیان در کادر فنی تیم ملی نیز مطرح است و بعد از انتخاب کریم باقری به عنوان مربی تیم ملی حالا باید در ماه‌های آتی منتظر اعلام دومین مربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال باشیم.

نمی‌شود به سیاست فرهاد مجیدی یا محرم نویدکیا خرده گرفت. خیلی‌ها می‌گویند این‌ها باید از تیم‌های کوچک‌تر و حتی فوتبال پایه مربیگری را استارت بزنند و با کسب تجربه به تیم‌های بزرگ برسند چرا که دنیای بازیگری با دنیای مربیگری تفاوت دارد، اما باید به این نکته اشاره کرد در آن سوی مرز‌ها هم برخی ستاره‌ها مربیگری را از تیم‌های بزرگ استارت می‌زنند و البته موفق هم می‌شوند شاید به این دلیل که نخبه هستند.

اضافه شدن محرم نویدکیا به جمع مربیان می‌تواند یکی از اتفاقات جالب فصل آتی باشد؛ چون این حضور فوتبال را با چالش‌های جدید مواجه می‌کند و ایده‌های نو به فوتبال اضافه می‌شود. باید به این موضوع هم توجه داشت که القای تفکرات جدید زمانبر است. کما اینکه استراماچونی هم در ابتدای فصل با استقلال نتیجه نمی‌گرفت، اما خیلی زود به آنچه که می‌خواست دست یافت، اما در میانه‌های راه از استقلال جدا شد.

گفتنی است محرم نویدکیا یکی از گزینه‌های مربیگری سپاهان در فصل آتی نیز هست و باید منتظر ماند و دید که او از بین تیم ملی و سپاهان کدام را انتخاب می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی