نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هدایت فنرباغچه سوای از تمام ریسک‌هایی که برای مرد بلژیکی در ماجرای شکایت ۶.۵ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال ایران برخوردار است، می‌تواند کلید قفل پیروزی وکلای فدراسیون نیز قلمداد شود.

فوتبال ایران » تیم‌های ملیبه گزارش خبرورزشی، رسانه‌های ترکیه هر روز بیشتر از روز قبل به نزدیک شدن سرمربی سابق تیم ملی ایران به نیمکت رهبری فنرباغچه خبر می‌دهند. در آخرین اخبار از روند مذاکرات صورت گرفته سایت فاناتیک مدعی شد ویلموتس با پاسخ منفی به پیشنهاد وسوسه‌کننده رویال آنتورپ در ژوپیرلیگ بلژیک پالسی مثبت به باشگاه ترکیه‌ای ارسال کرد مبنی بر اینکه ترجیح می‌دهد وارد چالش جدیدی در دوران مربیگری خود خارج از بلژیک شود. ویلموتس که بین گزینه‌های نهایی فنرباغچه رقابت نفسگیری با لوران بلان فرانسوی، اونای امری اسپانیایی و یک مربی بومی از ترکیه دارد، برحسب پیشنهاد مالی نسبتاً پایین‌تر از شانس بسیار بیشتری برای هدایت فنرباغچه در ادامه فصل به عنوان جانشین ارسون یانال برخوردار است.

این اتفاق سوای از تمام ریسک‌هایی که برای مرد بلژیکی در ماجرای شکایت ۶.۵ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال ایران برخوردار است، می‌تواند کلید قفل پیروزی وکلای فدراسیون نیز قلمداد شود، چون برای نشستن روی نیمکت باشگاه فنرباغچه، مارک ویلموتس چاره‌ای جز فسخ قانونی قرارداد ندارد. سایت ووته بال بلژیک به همین بهانه گزارشی کامل از اقدامات وکلای حقوقی سرمربی سابق ایران در راه پیدا کردن راهی برای توافق با فدراسیون فوتبال ایران تا ۴۸ ساعت آینده برای بستن پرونده شکایت دو طرف در کمیته انضباطی فیفا منتشر کرد، گزارشی که نشان می‌دهد پالس‌های مثبتی برای وکلای ایران صادر شده تا آن‌ها بتوانند از زیر بار یکی از سنگین‌ترین غرامت‌های تاریخ فوتبال ملی و ورزش ایران رها شوند.

قسمت جالب‌تر امضای قرارداد احتمالی ویلموتس با فنرباغچه به رقم این قرارداد برمی‌گردد جایی که برخی رسانه‌های ترکیه‌ای نزدیک به باشگاه محبوب استانبول از ارزش زیر یک میلیون یورویی ویلموتس برای هر فصل هدایت زرد و آبی‌ها خبر می‌دهند که برحسب آخرین قرارداد مارک با فدراسیون ایران تقریباً یک سوم محسوب می‌شود. باشگاه فنرباغچه که درست مثل سایر باشگاه‌های اروپایی تحت تأثیر بحران کروناویروس در اندیشه کم کردن هزینه‌های خود است با اتکا به همین پیشنهاد مالی کمتر حاضر به امضای قرارداد با ویلموتس بلژیکی شده تا یک بار دیگر این موضوع پیش کشیده شود که مسئولان وقت فدراسیون فوتبال ایران بی‌مورد قرارداد مالی سنگینی با این مربی نه چندان موفق بلژیکی به عنوان جانشین کی‌روش امضا کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی