نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهراً تا به حال ۲ بار بابت شکایت خطیر برای غفوری احضاریه به آدرس باشگاه استقلال ارسال شده، ولی باشگاه این مسئله را پیگیری نکرده و برگه‌های احضاریه را هم به کاپیتان خودش نداده است!

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، وریا غفوری چندی قبل از علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال شکایت کرد. همزمان با آن اتفاق، خطیر هم شکواییه‌ای علیه این بازیکن تنظیم کرد تا هر دو نفر مقابل همدیگر قرار بگیرند. در همین خصوص شنیدیم ظاهراً تا به حال ۲ بار بابت شکایت خطیر برای غفوری احضاریه به آدرس باشگاه استقلال ارسال شده ولی باشگاه این مسئله را پیگیری نکرده و برگه‌های احضاریه را هم به کاپیتان خودش نداده است!

کاملاً مشخص است این پرونده سنگینی نیست و همه می‌دانند که می‌شود قضیه را با صلح و سازش حل کرد. حالا این روز‌های کرونایی بهترین فرصت برای پیگیری مسئله مذکور از طرف باشگاه است البته به شرطی که مقامات استقلال قضیه را دنبال کنند و مثل ماجرای رحمتی نشود که سه شب مانده به بازی تازه به صرافت حل مسئله و جلب رضایت شاکی بیفتند. فراموش نکنیم براساس قانون اگر برای شخصی ۲ بار احضاریه ارسال شود و او خودش را معرفی نکند، حکم جلب برایش صادر می‌شود و استقلال نباید اجازه دهد چنین اتفاقی برای وریا رخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی