نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک می‌گوید لیگ یک و دیگر لیگ ها هیچ تفاوتی با لیگ برتر ندارد. تمام لیگ‌ها به هم‌دیگر وابسته است و هرم متصل به یک‌دیگر هستند.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، فریبرز محمود زاده، درباره زمان آغاز لیگ یک اظهار کرد: هر تصمیمی که درباره لیگ برتر گرفته شود همان تصمیم هم برای لیگ یک اعلام می‌شود. ما راهکارهای مختلفی داریم که با مصوبات ستاد کرونا باید همخانی داشته باشد. ابتدا اعلام شد اواسط فروردین تیم‌ها کارشان را آغاز کنند، سپس گفتند اواخر فروردین و اکنون قرار بر این است که اواسط اردیبهشت ماه شروع کنیم. منتظریم تا یک نتیجه ثابت به ما اعلام شود و تصمیم گیری کنیم.

او ادامه داد: لیگ یک و دیگر لیگ ها هیچ تفاوتی با لیگ برتر ندارد. تمام لیگ‌ها به هم‌دیگر وابسته است و هرم متصل به هم دیگر هستند. زمان برگزاری مسابقات به مصوبات ستاد کرونا و سپس وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بستگی دارد. هیچ ورزشی با ورزش دیگر فرق ندارد و به طور مثال در والیبال و هندبال لیگ‌ها را لغو کردند و به هر حال بحث ما سلامتی ورزشکاران و جامعه است. البته اراده و تصمیم ما بیشتر بر برگزاری مسابقات است نه لغو آن.

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در واکنش موضع تیم‌های لیگ یک درباره لغو این لیگ گفت: ما کاری به اسم‌ها نداریم. باید دوباره تاکید کنم اراده سازمان لیگ، وزارت ورزش و فدراسیون بر برگزاری مسابقات است.

او در پایان اضافه کرد: ما ابتدا مجوز تمرین و آماده سازی به تیم‌ها را برای سه هفته خواهیم داد اما بعد از این سه هفته در نظر داریم بازی‌ها را فشرده تر برگزار کنیم. با مسئولان تیم‌ها در ارتباط هستیم و حتما سعی می‌کنیم جوری تصمیم خواهیم گرفت که برای بازیکنان هم آسیب دیدگی‌ای بوجود نیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی