نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش هستند تا بتوانند با تزریق منابع مالی مشکلات این باشگاه را به حداقل برسانند.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی،  وحید قلیچ در خصوص شرایط اینکه آیا موافق برگزاری ادامه لیگ است یا خیر، اظهار داشت: فعلا که بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اردیبهشت حق برگزاری هیچ مسابقه ورزشی صادر نشده و معتقدم این تصمیمی مناسب برای حفظ سلامتی بازیکنان است چرا که سایر کشور‌های دنیا هم چنین مسئله‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند و این نشان‌دهنده مهم بودن جان انسان‌ها برای آن‌ها دارد.

وی افزود: البته ما خیلی وقت است دلتنگ فوتبال شده‌ایم، اما با این وجود تصمیم گرفته شده نشان از شجاعت مسئولان برای مراقبت از جان بازیکنان دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا در صورت برگزاری ادامه لیگ، شانس پرسپولیس برای قهرمانی چقدر است، تصریح کرد: الان پرسپولیس ۱۰ امتیاز با سایر تیم‌های جدول فاصله دارد و از حاشیه امنیت مناسبی برخوردار است و بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، اما باز هم در ۹ هفته باقی مانده ممکن است لیگ با حوادث زیادی روبرو شود. به نحوی که قهرمانی تیم پرسپولیس هم با چند نتیجه ضعیف از سوی تیم‌های دیگر تهدید شود. البته آرزوی قلبی من این است که تیم محبوبم برای چهارمین بار متوالی قهرمانی لیگ را تجربه و رکورد جدیدی را از این بابت به جای بگذارد.

قلیچ در پایان در مورد عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از روزی که به این سمت منصوب شدند سخت در تلاش هستند تا بتوانند با تزریق منابع مالی مشکلات این باشگاه را به حداقل برسانند. شاید در این وضعیت کار سخت باشد، زیرا بیشتر تیم‌های بزرگ دنیا هم با چنین معضلی مواجه هستند، اما به هر حال تعهداتی نسبت به کادرفنی و بازیکنان دارند که باید نسبت به آن پایبند باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی