۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ۲۷ ساله اروگوئه‌ای که در حال حاضر پیراهن خیمنز مکزیک را برتن دارد، نزدیک به سه سال زوج شیخ دیاباته در ساختار تهاجمی بوردو در لیگ یک فرانسه بود.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، دیگو رولان هافبک تهاجمی ریزنقش و تکنیکی که بیش از ۱۲۷ بار پیراهن بوردو را در فوتبال فرانسه به تن دارد در جدیدترین گفت‌وگویی که با girondins۴ever انجام داد، به تعریف و تمجید از ستاره مالیایی این روز‌های استقلال ایران پرداخت و حضور کنار شیخ دیاباته را جزو بهترین خاطرات خود نامید.

رولان گفت: «من و شیخ نزدیک به سه سال ترکیب فوق العاده‌ای در بوردو تشکیل داده بودیم. البته اعتراف می‌کنم بیرون از زمین ما وقت زیادی را با هم نمی‌گذراندیم، چون رفقای خاص خودمان را داشتیم، اما درون زمین بازی و در تمرینات حسابی هماهنگ بودیم.»

این بازیکن اروگوئه‌ای که تا سال ۲۰۱۸ برای بوردو در فرانسه توپ زد در ادامه افزود: «شیخ دیاباته بازیکنی متفاوت است. وقتی کنار او بودم کاملاً می‌دانستم با شیوه فوتبالی که او دارد این فرصت را پیدا می‌کنم که از فضا‌های خالی خودم را به دروازه حریف برسانم. دیاباته بازیکنی است که در نوک خط حمله فوق العاده باهوش عمل می‌کند از همین‌رو هر بازیکنی روی هماهنگی با او تمرکز کند موفقیت‌های زیادی را به دست می‌آورد درست مثل من که خاطرات خوش زیادی کنار او دارم.»

رولان اروگوئه‌ای در بخش دیگری از خاطرات خود با پیراهن بوردو بار دیگر به مهاجم اهل مالی استقلال ایران پرداخت و گفت: «وقتی شیخ از بوردو رفت، تازه فهمیدم چه جواهری را از دست دادیم. اعتراف می‌کنم بازی کنار دیاباته جزو هیجان‌انگیزترین خاطرات من در بین مردان دریایی فوتبال فرانسه بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی