نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عدم هماهنگی برای برگزاری جلسه بین مدیران پرسپولیس با مدیران ارشد کارگزار مالی باعث شده تا امور اجرایی باشگاه به کندی پیش رود و نگرانی‌هایی را در پی داشته باشد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، قرارداد پرسپولیس با یک کارگزار مالی به نام آتیه پرداز با هدف بهتر شدن وضعیت مالی و تسهیل در امور اقتصادی سرخپوشان امضا شد، اما روند فعالیت‌ها و ارتباطاتی که بین مدیران باشگاه با مسئولان کارگزار مالی مشاهده می‌شود، چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

قرارداد با کارگزار آتیه پرداز در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد امضا شد. در مصاحبه‌هایی که در چند وقت اخیر از سوی برخی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس منتشر شده، اینطور به نظر می‌رسد که مدیرعامل وقت نتوانسته بود رضایت همه اعضا را جلب کند و تقریبا بدون رضایت جمعی اقدام به امضای این قرارداد کرده است.

نکته جالب اینجاست که در نهایت انصاری فرد و گروهش، با وجودی که عامل حضور این شرکت در پرسپولیس بودند، با مدیران و در نهایت هیات مدیره نتوانستند ادامه همکاری داده و در نهایت استعفا کردند.

اما رفتن انصاری فرد هم نتوانست موانع همکاری مطلوب بین پرسپولیس و این شرکت را برطرف کند؛ همکاری که اساسا مشخص نیست برد بیشتر با کدام طرف معامله است. هنوز برای هواداران و اصحاب رسانه روشن نیست بابت این قرارداد بیشتر باشگاه سود می‌برد یا کارگزاری که مدیران این تیم طبق قرارداد بدون اجازه آن‌ها حق ندارند با اسپانسر دیگری قرارداد امضا کنند.

البته، این بخش کوچکی از واقعیت قرارداد بین این کارگزار و پرسپولیس است. هرگز در این باشگاه کسی در مورد جزییات قرارداد و چگونگی بهره برداری از این قرارداد حرف روشنی نزده است.

از وقتی مهدی رسول پناه سرپرست پرسپولیس شده، قرار بوده جلسه‌ای بین مدیران سرخ و مدیران بالارتبه این شرکت برگزار شود تا در صورت جمع بندی نهایی، اسپانسر‌های بیشتری جذب شوند. حتی چند روز قبل هم مهرداد هاشمی و علی رغبتی با برخی مدیران آتیه پرداز جلسه‌ای برگزار کردند که البته به دلیل نبودن مدیرعامل شرکت و غیبت رسول پناه، این نشست چندان حالت رسمی پیدا نکرد و قرار بر این شد در روز‌های آینده جلسه اصلی برگزار شود.

گویا سفر خارج از کشور مدیرعامل شرکت و مشکلاتی که بابت پرواز به خاطر بیماری کرونا به وجود آمده، باعث شده تا برگزاری این نشست به تاخیر بیفتد، اما مسئله این است که هر یک روزی که می‌گذرد، پرسپولیس است که در اجرای کار‌های خود به تاخیر می‌خورد و نمی‌تواند در امور اجرایی برنامه ریزی داشته باشد. اینکه باشگاه برای انتخاب اسپانسر حتما باید نظر موافق کارگزار مالی خود را بگیرد، معضلی شده و این باشگاه برای حل مشکلات، دست و پا بسته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی