۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم تراکتور تبریز گفت: استقبال هواداران تراکتور در تبریز از من بسیار زیاد بود و نمی‌توانستم در خیابان راه بروم.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ترکیه درباره دوران حضورش در تبریز صحبت کرد و اظهار داشت: از روزی که به تبریز رفتم مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفتم. نمی‌توانستم در خیابان راه بروم و یا به بازار بروم چرا که آن‌ها من را دوست داشتند و می‌خواستند عکس یادگاری بگیرند.

وی در ادامه افزود: جایگاه فوتبال در تبریز بسیار متفاوت است. آن‌ها با فوتبال زندگی می‌کنند. آن‌ها ما را بسیار دوست دارند. از روزی که رفتم از بچه‌ها تا سالمندان ابراز علاقه می‌کردند و این من را بسیار خوشحال می‌کرد. تراکتور مختص یک شهر نیست و تیم یک منطقه به حساب می‌آید. آن‌ها طرفداران فراوانی دارند. اگر به تبریز بروید اولین جایی که باید بروید بازار است، اما من وقتی خواستم به این مکان بروم موفق نشدم داخل شوم چرا که ازدحام جمعیت زیاد بود و ابراز علاقه فراوانی به من شد.

دنیزلی در پایان گفت: قبل از تبریز من در تهران هم مربیگری کرده بودم. وقتی آن زمان کار می‌کردم تراکتور در سطح اول فوتبال ایران نبود. باید در جام حذفی به مصاف تراکتور در تبریز می‌رفتیم. قبل از سفر پرسیدم که آیا استقبالی از این بازی خواهد شد؟ به من گفتند که برای هر بازی در دسته دوم حدود سه تا چهار هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. وقتی بازی فرا رسید اصلا دیدن آن جمعیت باورم نمی‌شد. بعدا به من گفتند که خیلی از آن افراد حاضر در ورزشگاه به خاطر من به استادیوم آمده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی