نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق قوانین جدیدی که اتحادیه فوتبال قطر تصویب کرده بازیکنان پا به سن گذاشته از فصل آتی شانس بازی کمی در این رقابت‌ها دارند به همین خاطر می‌توان پروسه بازگشت احتمالی منتظری به تهران و استقلال را جدی تصور کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کد مطلب: ۲۵۶۵۳۳
پژمان با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کند؟! طبق قوانین جدیدی که اتحادیه فوتبال قطر تصویب کرده بازیکنان پا به سن گذاشته از فصل آتی شانس بازی کمی در این رقابت‌ها دارند به همین خاطر می‌توان پروسه بازگشت احتمالی منتظری به تهران و استقلال را جدی تصور کرد.
فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، زمستان گذشته پژمان منتظری فاصله چندانی با بازگشت به لیگ برتر نداشت، اما مذاکرات او با تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان بنا به دلایلی ناتمام ماند تا کاپیتان سابق تیم ملی و استقلال فوتبال خود را در تیم دسته اولی الخریطیات قطر ادامه بدهد. الخریطیات در فاصله یک هفته تا اتمام لیگ دسته اول صعود خود به لیگ ستارگان را قطعی کرد تا پژمان منتظری و مهرداد پولادی این شانس را داشته باشند دوباره در لیگ ستارگان قطر بازی کنند. با این وجود خبر می‌رسد پژمان منتظری که سال پایانی فوتبال خود را پیش رو دارد قصد دارد دوباره به فوتبال ایران و باشگاه استقلال بازگردد تا شانس خداحافظی با پیراهن تیم محبوبش را داشته باشد. شنیده می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم با این اتفاق مخالفتی ندارد و حتی زمستان گذشته هم بنا داشت برای بالا بردن تجربه تیم، پژمان را به تهران بازگرداند، اما تلاش‌های او به نتیجه نرسید. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید پروسه بازگشت پژمان به تهران و پوشیدن دوباره پیراهن استقلال برای مدافع خوزستانی رقم خواهد خورد تا او بعد از یک فصل با پیراهن آبی خداحافظی کند؟ طبق قوانین جدیدی که اتحادیه فوتبال قطر برای لیگ ستارگان تصویب کرده بازیکنان پا به سن گذاشته از فصل آتی شانس بازی کمی در این رقابت‌ها دارند به همین خاطر می‌توان پروسه بازگشت احتمالی منتظری به تهران و استقلال را جدی تصور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی