نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرآیند انتخاب سرمربی در تیم ملی که هیچ کس را امیدوار نکرد. ما از کی‌روش به ویلموتس رسیدیم و از ویلموتس به اسکوچیچ! جالب اینکه هر قدر ویلموتس پول گرفته بود، اسکوچیچ ارزان است و حتی حاضر شده به ریال قرارداد ببندد نه دلار و یورو!

فوتبال ایران » تیم‌های ملیخبرورزشی/ آرش محمدی؛ فرآیند انتخاب سرمربی در تیم ملی که هیچ کس را امیدوار نکرد. ما از کی‌روش به ویلموتس رسیدیم و از ویلموتس به اسکوچیچ! جالب اینکه هر قدر ویلموتس پول گرفته بود، اسکوچیچ ارزان است و حتی حاضر شده به ریال قرارداد ببندد نه دلار و یورو!

نگرانی‌ها وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم اسکوچیچ تنها خارجی تاریخ فوتبال ایران است که به ریال قرارداد می‌بندد! البته شایعاتی در مورد بگوویچ هم شنیده می‌شد، اما او به مربیگری تیم ملی نرسید و، چون سال‌هاست که در ایران زندگی می‌کند خیلی‌ها او را یک ایرانی می‌دانند!

تیم ملی ما موقعیت جدولی خوبی ندارد و از طرفی کارنامه اسکوچیچ هم طوری نیست که دل آدم قرص شود. دیروز این مربی کروات گفت اینکه قرارداد من به دلار و یورو است یا ریال یک بحث خصوصی بین من و فدراسیون است! در حالی که اگر او مربی بزرگی بود هرگز حاضر نمی‌شد به ریال قرارداد ببندد. البته در مورد این مربی ما منتظریم که تمام حدس و گمان‌ها عوض شود و در میدان عمل او نتایجی بگیرد که دهان منتقدان بسته شود، چون به هر حال درست یا غلط سرمربی تیم ملی مملکت‌مان شده است.

اگر اسکوچیچ موفق نشود و تیم ملی به جام جهانی نرود این فوتبال ایران است که ضرر می‌کند نه اسکوچیچ. او در هر حال وارد یک بازی دو سر برد شده، اما برای تیم ملی ما که در جام جهانی قبلی همه دنبال صعودش به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا بودند خیلی بد است که حتی به خود جام جهانی نرسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی