۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جزئیات درگذشت رکابزن جوان کشورمان در زمان تمرین در جاده را تشریح کرد.

منهای فوتبال » دوچرخه‌سواریبه گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، روزگذشته خبری مبنی بر تصادف و فوت مهیار فرزانه ملی‌پوش نوجوان دوچرخه‌سواری کشورمان اعلام شد. این ملی‌پوش یزدی تنها 17 سال سن داشت و متاسفانه هنگام تمرین در جاده تصادف کرده است.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این باره گفت: مهیار فرزانه، ملی پوش نوجوان کشورمان یکی از استعدا‌های برتر طرح استعدادیابی فدراسیون دوچرخه سواری بود. مهیار فرزانه دیروز ساعت 9 صبح در شهر یزد بدون هماهنگی با هیئت دوچرخه سواری استان در خیابان‌های به تمرین رفته که متاسفانه یک راننده از عقب با دوچرخه فرزانه برخورد کرده بود. فرزانه از ناحیه گردن قطع نخاع می‌شود و در نهایت خانواده او رضایت می‌دهند که اعضای بدن او را اهدا کنند.

وی عنوان کرد: مهیار فرزانه از دوچرخه‌سواران مستعد طرح استعدادیابی بود که متاسفانه او را در سن پایین از دست دادیم. باید به خانواده ملی‌پوش نوجوان با استعداد و جامعه دوچرخه سواری تسلیت بگویم. امیدوارم رکابزنان ما با هماهنگی هیئت‌های استانی تمرین‌های خود را دنبال کنند تا حوادث را کاهش دهند.

قمری در ادامه عنوان کرد: مهیار فرزانه با وسایل ایمنی کامل در حال تمرین بود که متاسفانه یک راننده از مسیر خود منحرف شده و با دوچرخه او تصادف کرده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: در تمام دنیا طبیعت دوچرخه سواری با حوادث عجین شده و رکابزن باید برای حوادث آمادگی داشته باشد. معمولا دوچرخه سواران باید با تجهیزات کامل رکاب بزنند. اتفاق افتادن حوادث جاده‌ای برای رکابزنان بستگی به فرهنگ رانندگی مردم کشور ما نیز دارد که البته فقط مختص ایران نیست و چنین حوادثی در تمام دنیا رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی