۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقای X که این روز‌ها خیلی خیلی به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده و مسئولیت هم گرفته با دو بازیکن کلیدی باشگاه پیکان تماس داشته است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، آقای X با شهریار مغانلو مهاجم سرزن پیکان و صدرنشین کنونی جدول گلزنان لیگ برتر تماس گرفته و از او خواسته نه قراردادش را تمدید کند و نه با تیم دیگری مذاکره! آقای X به شهریار مغانلو اطمینان خاطر داده که فصل آینده او مهاجم اول پرسپولیس خواهد بود حتی اگر علی علیپور قراردادش را تمدید کند و در این تیم بماند! همچنین این آقا با سعید واسعی هافبک نفوذی چپ پا و دریبل‌زن پیکان نیز تماس گرفته و از این بازیکن تکنیکی مشهدی قول گرفته فصل آینده را در تیم پرسپولیس توپ بزند. این در حالی است که یحیی گل‌محمدی در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود با شبکه اول سیما به صراحت اعلام کرد همه بازیکنان تیمش را می‌خواهد و لیستی نداده است!

اینجا یک سؤال پیش می‌آید که آیا آقای X از طرف خودش با دو بازیکن کلیدی پیکان مذاکره کرده یا اینکه با هماهنگی و اجازه یحیی گل‌محمدی بوده است؟ اگر طرف بدون هماهنگی گل‌محمدی و کادر فنی خودسرانه با دو بازیکن پیکان مذاکره کرده چرا با او برخورد نمی‌شود یا به این شخص تذکر نمی‌دهند؟ چنانچه این فرد با اجازه یحیی باب گفتگو و مذاکره با واسعی و مغانلو را باز کرده چه دلیلی دارد که سرمربی پرسپولیس هرگونه لیست یا اقدامی برای جذب بازیکن جدید را تکذیب می‌کند؟

البته پرسپولیسی‌ها همچون تراکتور تبریز در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز مغانلو را می‌خواستند، اما مهاجم اول بلند بالا و سرزن پیکان ترجیح داد در تیم فعلی اش بماند. گفته می‌شود باشگاه پیکان درصدد است مغانلو و واسعی را حفظ کند، اما از طرف دیگر شنیدیم آقای X ارتباط بسیار خوب و مطلوبی با مدیران کنونی این باشگاه صنعتی دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی