نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهم‌ترین دلخوری بشار، ادبیات و مدل صحبت کردن مهدی رسول‌پناه، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، یکی از مهم‌ترین اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته، احتمال جدایی بشار رسن در پایان فصل است. موضوعی که هواداران را حسابی نگران و ناراحت کرد به خصوص که شایعه شده او به لیگ قطر و باشگاه السد می‌رود. البته او از ترکیه، عربستان، کویت و لیگ عراق هم پیشنهاداتی دارد. بشار در پرسپولیس یک ستاره بود و باشگاه می‌توانست برای تمدید قرارداد این بازیکن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کند، اما کاری کردند که او با دلخوری، مشغول فکر کردن به سایر پیشنهادات خود باشد.

در این خصوص شنیدیم مهم‌ترین دلخوری بشار، ادبیات و مدل صحبت کردن مهدی رسول‌پناه جانشین محمدحسن انصاری‌فرد و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است. گویا قبل از سفر بشار به سمت عراق، این بازیکن به دیدار مسئولان باشگاه رفت تا در مورد مطالباتش صحبت کند. در دفتر باشگاه، به این بازیکن گفته شد پولی در بساط نیست، اما هماهنگی‌هایی داشتیم تا وقتی علیرضا بیرانوند راهی بلژیک شد و در تمرینات آنتورپ شرکت کرد، بخش پایانی از قسط انتقال این بازیکن را بگیریم و آن وقت، به تو پول می‌دهیم!

این مدل ادبیات برای بشار گران تمام شد و حسابی این بازیکن را آزار داد تا حدی که با عصبانیت از باشگاه بیرون رفت و بار‌ها در این مورد، به مدیران پرسپولیس کنایه و طعنه زد. او انتظار داشت به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مورد استقبال مدیران قرار بگیرد و رسول‌پناه برای تسویه حساب با این بازیکن، درآمدزایی حرفه‌ای داشته باشد. بشار معتقد است برای اینکه به پول خودش برسد، باید بنشیند و مدام دعا کند فصل زودتر تمام شده و بیرانوند برود تا باشگاه پولدار شده و با این یار عراقی تسویه حساب کند. همین موضوع باعث دلخوری شده و تمرکز رسن را از ادامه همکاری با باشگاه سرخپوش پایتخت دور می‌کند. نکته بعدی هم در نوع خود جالب است. باشگاه پرسپولیس برای دریافت دومین قسط از مبلغ رضایتنامه بیرانوند، اواسط فروردین با باشگاه آنتورپ بلژیک نامه‌نگاری کرد، اما مسئولان این باشگاه اعلام کردند وقتی بیرانوند تست پزشکی داد، ۲۰۰ هزار دلار دیگر به پرسپولیس می‌دهند؛ البته در شرایط فعلی و به خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف جهان، بیرانوند حق سفر به بلژیک را ندارد و از این رو، پول وعده داده شده به بشار هم روی هوا است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی