نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین استقلال می گوید دعوت فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی اتفاق درستی نیست.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، حنیف عمران زاده در مورد وضعیت باشگاه استقلال گفت: وضع استقلال از اول فصل که آقای فتحی بودند تا امروز مشخص است. در تاریخ باشگاه چنین مدیریتی سابقه نداشته است.

او ادامه داد: من این سوال را مطرح کرده ام ولی جوابی نشنیده ام، اینکه آقای سعادتمند چرا اول فصل که رییس هیئت مدیره بودند رفتند و چرا برگشتند؟ شما می خواستی کاری انجام بدهی اول فصل که رییس هیئت مدیره بودی انجام می دادی.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ارسال فیش جعلی برای بازیکنان خارجی استقلال گفت: مگر می شود؟ به خدا آدم خنده اش می گیرد. تیم های محلاتی هم چنین اتفاقی برایشان نمی افتد.

عمران زاده در مورد دعوت از بازیگران کمدی به باشگاه هم گفت: بازیگرانی که آمدند شاید برای تیم روحیه بشود. اتفاق هایی افتاده که قشنگ نیست، می شد اول بازیکنان در جلسه با مدیرعامل شرکت کنند.

مدافع سابق استقلال در مورد مصاحبه فرشید اسماعیلی علیه سعادتمند و دعوتش به کمیته انضباطی گفت: فرشید حرف حق را زد و این حرف حق به مدیران استقلال فشار آورد. فرشید بازیکن این تیم است و اینکه کمیته انضباطی دعوتش کردند خنده دار است.

او در پایان گفت: ما شنیده ایم پول اسپانسر دو سال بعد این باشگاه را هم پیش خور کرده اند. وقتی در یک باشگاه حاج آقا فتح الله زاده با این اسم و رسم و افتخارات فرار می کند، شما ببینید چقدر وضع خراب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی