نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک شخص خارج نشین که مدعی است طرفدار استقلال است، توانسته با ترفندی عجیب ۱۰۳ هزار فالوور برای خود جور کند.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، در روز‌های اخیر در گزارش‌هایی درباره اقدام عجیب هوادار خارج‌نشین استقلال نوشتیم که چطور با جعل رسید‌های بانکی و با ادعای پرداخت پول بازیکنان خارجی این باشگاه، معروفیت زیادی برای خود خرید. از این نوشتیم که او سال گذشته هم به باشگاه اعلام کرد پول جپاروف و تیام را پرداخت می‌کند تا هر دو بمانند ولی در نهایت مشخص شد رسید‌های بانکی‌اش جعلی بوده است.

حالا، اما اطلاعات تکمیلی‌تری درباره اقدامات این فرد به دست‌مان رسیده است. در دوران مدیریت امیرحسین فتحی در استقلال، او دو بار دیگر هم دست به جعل رسید بانکی زد. این هوادار که اولین بار در دوره مدیریت افتخاری رسید ۱۳۵ هزار دلاری را جعل کرد و باعث شد دعوای بزرگی بین جپاروف و استقلال رخ دهد، بعد از جدایی افتخاری، این بار سر وقت امیرحسین فتحی رفت و به او وعده پرداخت پول به این بازیکن را داد. این فرد دو رسید ۱۵ هزار دلاری که در مجموع می‌شد ۳۰ هزار دلار جعل کرد و برای امیرحسین فتحی فرستاد. او هم به جپاروف اعلام کرد ۳۰ هزار دلار به حسابش رفته است. جپاروف که قبلاً هم درگیر این ماجرا شده بود، بعد از چک کردن حسابش بار دیگر متوجه شد جعل رسید در کار بوده و به همین خاطر با استقلال شدیداً به مشکل خورد و بعد‌ها هم عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید و رفت. در آن زمان و در اردوی ترکیه، جپاروف حاضر بود در استقلال بماند و فقط تأکید داشت پولش را بگیرد، اما با دخالت او و دلخوشی باشگاه به وعده‌های این فرد، همه چیز خراب شد و این بازیکن از استقلال جدا شد. بماند که البته همان زمان جپاروف و ایجنتش اعتقاد داشتند عامل جدایی مدیریت باشگاه بوده است.

این فرد که مدعی است طرفدار استقلال است، توانسته با همین ترفند ۱۰۳ هزار فالوور برای خود جور کند. او پیش از جعل‌های اخیر، کامنت‌های پیج خود را باز گذاشته بود تا با طرفداران در ارتباط باشد ولی بعد از حمله شدید هواداران استقلال به پیجش مجبور شد کامنت‌ها را ببندد. این فرد روز گذشته در واکنش به جنجال اخیر چنین شعری در استوری خود نوشت: «در تهمت تو اگر بریزندم خون این تهمت تو به خون‌بهایی ارزد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی