نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که بحث ادامه لیگ برتر فوتبال ایران داغ شده، دبیرکل فدراسیون به این موضوع واکنش نشان داد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، بعد از اینکه شیوع کرونا باعث تعطیلی کامل لیگ برتر در پایان هفته بیست و یکم شد، اکنون شایعات زیادی درباره آینده لیگ شکل گرفته است. حرف و حدیث جدی درباره ادامه لیگ طی روز‌های اخیر کاملا داغ شده است و گفته می‌شود بعد از ماه رمضان ۹ هفته باقیمانده از سر گرفته خواهد شد.

در این رابطه نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اینطور توضیح داده است: ما دیروز جلسه‌ای در فدراسیون در این زمینه هم داشتیم. در مورد دستورالعمل فیفا در خصوص تعویق مسابقات و اینکه باشگاه‌ها، بازیکنان، کمیته تعیین وضعیت و فدراسیون و بخش‌های مرتبط در این زمینه چه وظایفی دارند توضیح دادیم و مشورت‌هایی شد. در بحث دیگری که در خصوص راه اندازی مسابقات و خروج از این مسابقات بود همه چیز بستگی به ستاد مبارزه با کرونا است. نظر این ستاد برای فیفا و کنفدراسیون آسیا مهم است. فردا جلسه‌ای برگزار خواهد شد و امیدواریم خروجی آن به شکلی باشد که فدراسیون بتواند تصمیمات خود را دنبال کند. اگر قرار بر برگزاری مسابقات باشد چند هفته به تیم‌ها فرصت تمرین خواهیم داد. ما یک فضایی در ورزش داریم و اگر هر بازیکنی تمرینات خود را انجام ندهد امکان آسیب دیدگی است. مسلما خروجی مسابقات داخلی تیم‌های ملی است و ما برنامه ریزی به این شکل داریم که با نظر ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل فیفا و در نهایت دستورالعمل هیات رییسه فدراسیون تصمیم خواهیم گرفت.

نبی درباره اینکه آیا نظر باشگاه‌ها را در این زمینه دریافت کرده‌اند گفت: در هیات رییسه مطرح خواهد شد و جمع بندی به فدراسیون اعلام کنند که در این زمینه جمع بندی به ما ارسال نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی