۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهن اسطوره فوتبال آرژانتین برای کمک به مردم ناپولی به منظور مبارزه با ویروس کرونا فروخته شد.

فوتبال جهان » در حاشیه فوتبالبه گزارش خبرورزشی، بنیاد خیریه «کاناوارو-فرارا» پیراهن دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین را در یک حراجی آنلاین به مبلغ 55 هزار یورو به فروش رساند. این مبلغ قرار است صرف مبارزه با ویروس کرونا در شهر ناپل ایتالیا شود. مارادونا پیراهن شماره «10» تیم ملی آرژانتین را زمانی که با چیرو فرارا در ناپولی هم‌تیمی بود به او هدیه داده بود.

بنیاد خیریه «کاناوارو-فرارا» که در سال 2005 توسط چیرو فررا و بردارش پائولو به همراه فابیو کاناوارو تأسیس شده است، در تلاش برای انجام امور خیریه و کمک به مردم زادگاه خود یعنی ناپل هستند.

دیه‌گو مارادونا هم در استقبال از این حرکت بنیاد خیریه «کاناوارو-فرارا» در حساب رسمی کاربری خود در شبکه اجتماعی «فیسبوک» نوشت: «ما بازی دیگری را به خاطر ناپولی و مردم دوست‌داشتنی‌ ناپل بردیم. شاید این مهمترین بازی بود و ما با کمک یکدیگر و با اتحاد این بازی را بردیم، درست همان کاری که همیشه می‌کردیم. چیرو، از تو تشکر می‌کنم، چون یک بار دیگر این اجازه را به من دادی تا حس کنم جزئی از این مردم فوق‌العاده هستم».

در ادامه پیام اسطوره باشگاه ناپولی آماده است: تو (چیرو) این اجازه را به من دادی تا صدای 80 هزار هوادار ناپولی را در ورزشگاه سن‌پائولو بشنوم، چون ابتکارت به لطف پیراهن شماره «10» من، 80 هزار یورو (از این حراج 55 هزار یورو به دست آمد) جمع آوری کرد. من حالا همان شور و شوق گذشته را حس می‌کنم. فراموش‌ نشدنی است. افتخار می‌کنم که در این لحظه بی‌سابقه در کمک به مردم‌‌مان، مشارکت دارم».

اخیراً هم دریس مرتنس، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی تصمیم گرفت پیراهنی که با آن گل تساوی تیمش در بازی مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند به حراج بگذارد و عواید حاصل از آن را به بنیاد خیریه «کاناوارو-فرارا» به منظور مبارزه با ویروس کرونا (کووید 19) در شهر ناپل اختصاص دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی