نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کالوم هادسون اودوی مهاجم چلسی می‌گوید زیر نظر لمپارد می‌تواند بیشتر پیشرفت کند و بازیکنی بزرگ شود.

فوتبال جهان » انگلیسبه گزارش خبرورزشی، فصل گذشته ۲۴ بازی برای چلسی انجام داد و اولین بازی با پیراهن تیم ملی انگلیس را هم تجربه کرد. همین کافی بود تا در فصل کنونی باشگاه با او قرارداد دائمی بلندمدت امضا کند. کالوم هادسون اودوی زیرنظر لمپارد در حال رشد و پیشرفت است. او از جمله اولین بازیکنانی بود که تست کرونایش بدون بروز علائم خاصی مثبت شد. حالا کالوم مقابل دوربین باشگاه از روزهای کرونایی و البته شرایط حضور در چلسی می‌گوید.

حالم خوب است

عالی هستم. احساس خوبی دارم و به نظرم آماده‌ام و به شرایط قبلی‌ام بازگشته‌ام. بنابراین همه چیز خوب است.

لذت کار با لمپارد

احساس شگفت‌انگیزی است که بازیکن و اسطوره سابق باشگاه دوباره به تیم برگشته و به عنوان مربی فعالیت می‌کند و ماهم زیرنظر او کار می‌کنیم. هر روز ما می‌خواهیم در تمرینات یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. مشخصاً او می‌داند که یک بازیکن چطور تاپ می‌شود. بنابراین تو دوست داری با او کار کنی شاید یک روز اسطوره شوی. من همیشه فکر می‌کردم او می‌تواند مربی خوبی شود چون در زمین هم بازیکنان را رهبری می‌کرد.

قهرمانی اروپا با جوانان چلسی

خاطره قهرمانی ۴ سال پیش اروپا همیشه در ذهنم می‌ماند چون بازی بزرگی بود. همه از نظر روانی فقط یک چیز را می‌خواستیم و آن برنده شدن بود. این همه چیزی بود که ما می‌خواستیم و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

حضور با تیم اصلی

بودن کنار تیم اصلی و تماشای آنها در هواپیما احساس عجیب و غریبی دارد چون شما هم یک روز مثل آنها خواهید شد. شما جوانی هستید که خودتان را روزی در جایگاه آنها تصور می‌کنید. بنابراین به آنها به چشم بک مدل بزرگ نگاه می‌کنید. من همیشه فکر می‌کردم روزی خواهد رسید که کنار چند تن از آنها در تیم اصلی بازی کنم.

اولین بازی در لیگ قهرمانان

وقتی شما سرود لیگ قهرمانان را که‌ پخش می‌شود گوش می‌کنید احساس هیجان متفاوتی به شما دست می‌دهد. باعث می‌شود شما فکر کنید در چه مسابقه مهمی قرار دارید. می‌خواهی درگیرش شوی، بهترین بازی‌ات را به نمایش بگذاری و برنده شوی. بازی کردن در چنین تورنمنت مهمی آن هم برای تیمی همچون چلسی اتفاق بزرگی است چراکه در هدف تو حضور در بازی‌های بزرگ گنجانده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی