۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پست معاونت ورزشی در استقلال با این همه مشکل انباشته شده نیاز به روزی حداقل 10 ساعت کار مداوم دارد که من چنین زمانی ندارم.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، سعید رمضانی در خصوص اینکه احمد سعادتمند برای وی حکم سرپرستی معاونت ورزشی زده است اظهار داشت: این سمت دائمی نیست و آقای سعادتمند در مدتی که به عنوان مدری باشگاه استقلال مشغول به کار شده نسبت به بنده لطف دارند و طی صحبتی که با من انجام داد گفت از آنجا که خود آقای مجیدی مسبب حضور شما در تیم استقلال است و با توجه به رابطه حسنه و تنگاتنگ شما با اعضای کادر فنی و بازیکنان ،در نظر داریم شما به صورت همزمان به عنوان سرپرست و معاونت ورزشی فعالیت کنید.

وی افزود: به این ترتیب کارها بهتر و سریعتر انجام می‌شود اما من نمی‌توانم در حق یک باشگاه با میلیون‌ها هوادار به عنوان یک موسسه بزرگ ملی کم لطفی کنم و حق را زیر پا بگذارم. به خود آقای سعادتمند هم گفتم من شغل دیگری دارم که در شرایط کنونی نمی‌توانم آن را کنار بگذارم و بعد از دوره بازیگری هرگز به پول فوتبال برای گذران زندگی اتکا نکرده‌ام. من هم تعهدات شغلی خودم را دارم و نسبت به ده ها نفر تعهد کاری دارم و سمت معاونت ورزشی باشگاه استقلال با این حجم کار و مشکلات انباشته شده، به روزی 10 ساعت وقت احتیاج دارد که من چنین تایمی برای خدمت به باشگاه استقلال ندارم.

رمضانی ادامه داد: شاید برایتان جالب باشد بدانید من حتی با باشگاه استقلال قرارداد سفید امضا کردم که به حرمت این باشگاه بزرگ و خانواده ناصرخان حجازی و شخص مجیدی بود که نسبت به من لطف داشت و من به خاطر آنها سمت سرپرستی تیم استقلال را پذیرفتم.خود آقای سعادتمند به دنبال افرادی شایسته برای سپردن مسئولیت‌های مختلف باشگاه به آنها است و معاونت ورزشی نیز معرفی خواهد شد. بنده برای رتق و فتق امروز چه در گذشته و چه در این مقطع بیشتر از شرح وظایف یک سرپرست فعالیت کرده‌ام و خواهم کرد و این باعث افتخارم است. امیدوارم استقلال با تامین بودجه لازم از شرایط کنونی خارج شود.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: من بابت این اتفاق از سعادتمند تشکر می‌کنم و مطمئن باشید هر چه در توانم داشته باشم برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی