نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در کتاب خاطراتش تمجید ویژه‌ای از کاپیتان رئال مادرید انجام داده است.

تعریف سنگین کیلینی از راموس: بدون او مدافعان رئال کودک‌اند! به گزارش خبرورزشی، جورجیو کیلینی، کاپیتان یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا به تازگی کتابش را منتشر کرده است. قسمتی از این کتاب که هفته گذشته جنجال به پا کرد مربوط به اظهار نظر او درخصوص فیلیپه ملو و ماریو بالوتلی بود.

قسمت جدیدی از این کتاب در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. نشریه اسپانیایی آس بخشی از کتاب را که کیلینی به تمجید از سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید قرار داده را منتشر کرده است.

کیلینی درباره راموس نوشته است: سرخیو راموس بهترین مدافع دنیاست، همه میتوانند بگویند او مدافع بی‌ملاحظه‌ای هست یا تاکتیکی نیست، اما او ۸ تا ۱۰ گل هر فصل به ثمر می‌رساند. همین نشان می‌دهد از لحاظ تاکتیکی بسیار قوی است، او می‌تواند حتی یک مهاجم باشد، راموس دو ویژگی دارد که هر بازیکنی ندارد.

او در ادامه نوشته است: او مردی سرنوشت‌ساز است و می‌داند چگونه در مسابقات مهم این کار را انجام بدهد، در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول، راموس پیش از این گفته بود که مصدومیت صلاح را حساب نمی‌کند، به جز اینکه می‌دانست نگه داشتن دست صلاح از این طریق و بدون رها کردن دستش تا زمان افتادن او باعث می‌شود که بازوی او بشکند.

مدافع ایتالیایی همینطور او را یک رهبر خوب در خط دفاعی می‌داند: بدون سرخیو راموس ستاره‌هایی مانند واران، کارواخال و مارسلو مانند کودک به نظر می‌رسند، بدون راموس دفاع مادرید بدون محافظ می‌شود. حاضرم با شما شرط ببندم که اگر او در بازی برگشت فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت هرگز رئال شکست نمی‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی