نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۸ برد از ۹ برد صنعت نفت آبادان با اختلاف یک گل و با حداقل برتری رقم خورده و همین موضوع نشان‌دهنده این است که این تیم برای نشستن در رتبه هفتم تا چه اندازه وابسته به کسب برد‌های اقتصادی بوده است.

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ در ادامه بررسی عملکرد تیم‌های لیگ برتری و نتایجی که آن‌ها در لیگ نوزدهم تا به این جای فصل گرفته‌اند، امروز نوبت به تیم رده هفتم جدول یعنی صنعت نفت آبادان می‌رسد. در مطلب زیر نتایج این تیم را طی ۲۱ بازی که انجام داده مرور می‌کنیم.

سهم ۵۵ درصدی برد‌های یک بر صفر
برزیلی‌های آبادان هم تقریباً مثل تمام تیم بالای جدول، بیشتر برد‌های خودشان را با نتیجه یک- صفر به دست آوردند، از ۹ پیروزی صنعت نفت آبادان طی ۲۱ بازی که این تیم انجام داده کمی بیش از نیمی از این برد‌ها (یعنی ۵ تای آنها) با نتیجه یک- صفر بوده و این یعنی حدود ۵۵ درصد از کل پیروزی‌های این تیم تا به این جای فصل به این نتیجه تعلق می‌گیرد. آن‌ها در هفته‌های اول، پنجم، ششم، دوازدهم و شانزدهم و به ترتیب برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، سایپا تهران، شهرخودرو مشهد و ماشین‌سازی تبریز با نتیجه یک- صفر به پیروزی رسیدند.

برد‌های همراه با گل خورده و با اختلاف یک گل زده بیشتر
در ادامه بررسی پیروزی‌های تیم صنعت نفت آبادان متوجه می‌شویم که این تیم سه برد دیگر نیز داشته که هر سه آن‌ها با اختلاف یک گل به دست آمده و البته در هر سه این برد‌ها هم دروازه‌اش باز شده است. در اولین بازی این بخش نتیجه ۲- یک را می‌بینیم که در دو بازی تکرار شده و در هفته‌های هشتم و بیست‌ویکم آن‌ها به ترتیب بر دو تیم تراکتور تبریز و سایپا تهران غلبه کرده است. در دیدار بعدی این بخش که با نتیجه ۳-۲ به سود صنعت نفت به پایان رسیده آن‌ها مقابل پیکان و در هفته سیزدهم به پیروزی رسیده‌اند. با این حساب متوجه می‌شویم که ۸ برد از ۹ برد صنعت نفت آبادان با اختلاف یک گل و با حداقل برتری رقم خورده و همین موضوع نشان‌دهنده این است که این تیم برای نشستن در رتبه هفتم تا چه اندازه وابسته به کسب برد‌های اقتصادی و رسیدن به پیروزی با حداقل برتری بوده است.

پرگل‌ترین پیروزی صنعت نفت آبادان
و بالاخره می‌رسیم به آخرین پیروزی نماینده آبادان که البته پرگل‌ترین برد آن‌ها هم محسوب می‌شود؛ دیداری که با نتیجه ۴-۲ به سود آن‌ها خاتمه یافت و طی آن زردپوشان آبادانی توانستند سپاهان اصفهان مدعی را این‌چنین پرگل در هفته یازدهم شکست دهند.

۳ تساوی یک-یک نفت
در کارنامه نماینده آبادان ۶ نتیجه تساوی وجود دارد که در میان آن بیشترین سهم را نتیجه یک-یک به خود اختصاص می‌دهد؛ ۳ بازی که با این نتیجه به پایان رسیده در هفته‌های دوم، چهارم و چهاردهم و برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر بوده است و طی آن صنعت نفت آبادان مقابل این ۳ تیم یک گل زده و یک گل خورده تا به یک امتیاز برسد.

تساوی‌های بدون گل
نماینده آبادان برخلاف بیشتر تیم‌ها که تعداد تساوی‌های بدون گل بیشتری دارند، کمتر از دیگران با این نتیجه میدان را ترک کرده و در مجموع تنها طی دو بازی با این نتیجه کار خود را به پایان برده است. دو تساوی بدون گل صنعت نفت آبادان در هفته‌های هفتم و نهم و به ترتیب در مقابل پارس جنوبی جم و نساجی مازندران و رقم خورده است.

پرگل‌ترین تساوی
و بالاخره می‌رسیم به بررسی آخرین تساوی نفتی‌ها که اتفاقاً پرگل‌ترین آن‌ها هم هست، دیداری که در هفته شانزدهم برگزار شد و طی آن صنعت نفت آبادان در یک بازی پرگل مقابل فولاد خوزستان به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

شکست‌های حداقلی و یک بر صفر
در کارنامه نماینده آبادان ۶ شکست دیده می‌شود که بیشترین سهم آن با ۳ باخت متعلق به نتیجه یک- صفر است و این یعنی که ردپای این نتیجه در ۶۰ درصد باخت‌های آن‌ها دیده می‌شود. ۳ شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان به ترتیب در هفته‌های سوم، هجدهم و نوزدهم و به ترتیب در مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران (بازی رفت)، مجدداً پرسپولیس (بازی برگشت) و ذوب‌آهن اصفهان رقم خورده است.

۲ شکست صنعت نفت که در هر یک ۲ بار دروازه‌اش باز شده
دو شکست بعدی برزیلی‌های آبادان در حالی به این تیم تحمیل شده که در هر کدام از این ۲ بازی دو بار دروازه آن‌ها مقابل حریفانشان باز شد که در اولین بازی شکست ۲ بر یک دیده می‌شود، مسابقه‌ای که در هفته بیستم برگزار شد و آن‌ها با این نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کردند. در دومین بازی هم نتیجه ۲ بر صفر وجود دارد که در هفته هفدهم تیم نفت مسجدسلیمان به آن‌ها تحمیل کرد.

 
آخرین و پرگل‌ترین شکست زردپوشان آبادانی
و بالاخره می‌رسیم به بررسی آخرین نتیجه صنعت نفت آبادان که آخرین شکست آن‌ها و البته سنگین‌ترین باخت این تیم تا به این جای لیگ به حساب می‌آید، شکستی که در هفته دهم ناباورانه و با اختلاف ۵ گل و با نتیجه ۵ بر صفر استقلال به آن‌ها تحمیل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی