نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست روزی که ویلموتس ایران را تهدید کرد که پیگیر شکایتش از فیفاست، خبر رسید که نفر اول در پرونده قرارداد این مربی بلژیکی، یعنی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ما عضو کمیته اضطرار کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به‌صراحت گفت که فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرده و حالا منتظر رأی فیفاست. او همان مردی است که کمیته فنی فدراسیون فوتبال، تازه متوجه شده کیفیت لازم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال را نداشته است. گویا نظر کمیته فنی تاکنون جدی نبود. یا اعضای این کمیته در زمان استخدام ویلموتس به بازی گرفته نمی‌شدند و حق اظهارنظر نداشتند یا اصلاً نظری ندادند. در هر حال کمیته فنی تازه اعلام کرده این مربی لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را نداشته است. این اعتراف دیرهنگام بیش از آنکه مرهمی برای زخم‌های فراوان فوتبال ما باشد نمک روی زخم‌مان ریخت تا دردمان بیشتر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال، دبیرکل او (که شغل‌های فراوانی در فدراسیون داشت) و سخنگوی فدراسیون او (که هم سرش زیادی شلوغ بود) تاکنون هیچ حرفی درباره مارک ویلموتس نزده‌اند. آن‌ها بیش از همه در ماجرای استخدام ویلموتس مقصرند و تاکنون کوچکترین حرفی نزده‌اند و مشخص نیست کدام نهاد باید از گناهکاران این قرارداد زشت در فوتبال ما حساب پس بکشد.

اما نکته مهم این بود که درست روزی که ویلموتس ایران را تهدید کرد که پیگیر شکایتش از فیفاست، خبر رسید که نفر اول در پرونده قرارداد این مربی بلژیکی، یعنی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ما عضو کمیته اضطرار کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. خوشحالیم که بعد از مدیریت درست بر فوتبال ایران، فضا برای خدمت ایشان به تمام فوتبال آسیا فراهم شد و بعد از عضویت در کمیته اجرایی AFC حالا در کمیته اضطرار هم عضویت پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی