نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایکل فلپس اسطوره شنای آمریکا می‌گوید در کودکی و جوانی الگوی بزرگ زندگی‌اش مایکل جردن بوده و او حتی با الگوبرداری از جردن به هم‌تیمی‌هایش سخت می‌گرفته.

به گزارش خبرورزشی، مایکل فلپس، اسطوره شنای آمریکا و یکی از اسطوره‌های بزرگ دنیای ورزش و المپیک با اشاره به یکی دیگر از اسطوره‌های دنیای ورزش، مایکل جردن، بسکتبالیست آمریکایی می‌گوید در کودکی و جوانی او را الگوی بزرگ زندگی‌اش قرار داده بوده و الگوبرداری‌اش از جردن آنقدر شدید بوده که مثل او سعی می‌کرده به هم‌تیمی‌هایش سخت بگیرد، البته با این هدف که به آن‌ها کمک کند عملکرد بهتری داشته باشند. فلپس حتی می‌گوید این سخت‌گیری‌ها نتیجه هم داشته.

مایکل فلپس در گفت‌وگویی با «یاهو اسپورتس» گفت: راستش را بخواهید همه می‌گفتند مایکل جردن با هم‌تیمی‌هایش خیلی بد تا می‌کند. ولی من هم می‌توانم همین را درباره خودم بگویم. من در زمان تمرین یک سخت‌گیر واقعی بودم که همه را اذیت می‌کرد. چون دلم می‌خواست همه همان شانسی را داشته باشند که من دارم.

اسطوره شنای آمریکا در ادامه گفت: با اینکه شنا یک ورزش انفرادی است، ولی ما یک تیم هستیم که با هم کار می‌کنیم. ما برای همدیگر بهترین‌ها را می‌خواهیم و به همین خاطر بود که من کاری می‌کردم هم‌تیمی‌هایم در زمان تمرین استرس داشته باشند، همان استرسی که در مسابقات تجربه می‌کردند.

این روش تمرین مسلما برای فلپس مثمرثمر بوده. چرا که او با دریافت ۲۸ مدال و از جمله ۲۳ مدال طلا، پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک است. فلپس در ادامه درباره الگوی بزرگ زندگی و فعالیت ورزشی‌اش گفت: من دلم می‌خواست مثل مایکل جردن باشم. دلم می‌خواست کار‌هایی که او در ورزشش، بسکتبال انجام داده را من هم در ورزشم انجام دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی