نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کارنامه شکست‌های تیم ماشین‌سازی ۴ شکست سنگین را می‌بینیم که در هر کدام از آن‌ها این تیم سه بار دروازه اش باز شده است.

خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ تیم بعدی که امروز نتایج آن‌ها تا پایان هفته بیست‌ویکم بررسی می‌شود، تیم رده نهمی ماشین‌سازی تبریز است؛ تیمی که در هر سه زمینه برد، تساوی و شکست نتایج متنوعی را تا به اینجای لیگ نوزدهم به دست آورده و به همین دلیل بررسی عملکرد و نتایجش می‌تواند نکات جالبی را در دل خود داشته باشد.

۳ پیروزی همراه با کلین‌شیت
از ۶ بردی که تا به اینجای فصل تیم ماشین‌سازی به دست آورده ۳ تای آن‌ها یعنی دقیقاً نیمی از آن‌ها همراه با کلین‌شیت و بسته ماندن دروازه‌شان بوده که اولی با نتیجه یک بر صفر و دیگری با نتیجه ۲ بر صفر بوده است. برد یک بر صفر ماشین‌سازان دو بار و ابتدا در همان هفته نخست و شروع لیگ مقابل استقلال تهران و سپس در هفته دوازدهم مقابل سایپا بود و برد ۲ بر صفرشان هم در هفته چهاردهم و مقابل همشهری‌شان تراکتور تبریز رقم خورد.

۲ برد ۲ بر یک ماشین‌سازان
کلاً در کارنامه تیم ماشین‌سازی تبریز ۶ پیروزی دیده می‌شود که یکی از پرتکرارترین آن‌ها نتیجه ۲ بر یک است، نتیجه‌ای که در دو مسابقه به سود آن‌ها رقم خورد، ۲ بازی که با این نتیجه به پایان رسیده در هفته‌های دوم و شانزدهم و به ترتیب مقابل ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران بوده است.

پرگل‌ترین برد
و می‌رسیم به آخرین برد ماشین‌سازان که پرگل‌ترین پیروزی آن‌ها هم تا پایان هفته بیست‌ویکم محسوب می‌شود، بردی که در هفته پنجم نصیب‌شان شد و توانستند با نتیجه پرگل ۴-۲ شاهین شهرداری بوشهر را با شکست بدرقه کنند.

صفر-صفر؛ سهم دوسومی از تساوی‌های ماشین‌سازان
در مجموع ۶ تساوی در کارنامه سبزپوشان تبریزی دیده می‌شود که البته سهم نتیجه صفر-صفر بسیار پررنگ‌تر از دیگر تساوی‌های آنهاست. ماشین‌سازان این نتیجه را در ۴ دیدار از ۶ مسابقه‌ای که با تساوی و تقسیم امتیازات میدان را ترک کردند، رقم زده‌اند. این ۴ تساوی بدون گل ماشین‌سازان در هفته‌های ششم، هشتم، نهم و هفدهم و به ترتیب برابر تیم‌های نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان بوده است.

تساوی‌های همراه با گل
دو دیدار از مجموعه ۶ تساوی ماشین‌سازان همراه با گل بوده است که اولین تساوی یک-یک است که در هفته ۱۳ مقابل پارس جنوبی رقم خورد و دومی نیز تساوی پرگل ۲-۲ است که در هفته نوزدهم و در دیدار مقابل پیکان شاهد آن بودیم.

یک بر صفر؛ پرتکرارترین شکست ماشین‌سازان
و، اما شکست‌های ماشین‌سازان با ۵ نتیجه متفاوت و در ۹ بازی رقم خورده که بیشترین فراوانی مربوط به نتیجه یک بر صفر می‌شود. این تیم در مجموع ۴ بار با این نتیجه میدان را به عنوان یک تیم شکست خورده ترک کرده است، ۴ تیمی که ماشین‌سازان را با این نتیجه و شکست بدرقه کرده‌اند عبارتند از: سپاهان اصفهان، شهرخودرو مشهد، گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان که به ترتیب در هفته‌های دوم، سوم، یازدهم و پانزدهم به این مهم رسیده‌اند.

۴ شکست سه‌گله نماینده تبریز
در کارنامه شکست‌های تیم ماشین‌سازی ۴ شکست سنگین را می‌بینیم که در هر کدام از آن‌ها این تیم سه بار دروازه اش باز شده است. در رأس این ۴ باخت، شکست ۳ بر یک قرار دارد که ۲ بار و در هفته‌های هجدهم و بیستم ۲ تیم شهرخودرو مشهد و شاهین شهرداری بوشهر به این تیم تحمیل کرده‌اند، بعد باید به باخت سنگین ۳ بر صفر اشاره کنیم که در هفته بیست‌ویکم نساجی مازندران نصیب آن‌ها کرد و در آخر هم باخت ۳ بر ۲ را می‌بینیم که به‌رغم اینکه ماشین‌سازان دو بار گل زدند ولی، چون سه گل خورده بودند، مقابل فولاد در هفته هفتم باخت را پذیرفتند.

سنگین‌ترین شکست
و در آخر می‌رسیم به آخرین نتیجه‌ای که این تیم در لیگ نوزدهم تا پایان هفته بیست‌ویکم ثبت کرده و آن نیز باخت ۶ بر ۲ است که در هفته چهارم پیکان با حسین فرکی به این تیم تحمیل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی