نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که کرونا، تمام فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کرد، شاید برنامه‌سازی در تلویزیون، بهترین سرگرمی برای مردم بود اما محبوبترین برنامه‌ساز ورزشی، سرنوشتی عجیب را پیدا کرد.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ سایت 90 هم همانند برنامه‌ای که 20 سال با حضور عادل فردوسی‌پور پخش می‌شد به محاق رفت تا از بهترین مجری و برنامه‌ساز سازمان صدا و سیما این‌گونه تقدیر و تجلیل شود!

بر آنهایی که چنین وضعیتی را رقم زدند البته حرجی نیست؛ از این دوستان نمی‌شود بیش از این انتقاد کرد چون اگر قرار بر حذف کج رفتاری‌ها و بها دادن به صداقت در فوتبال بود، فردوسی‌پور در این شرایط رسانه‌اش را از دست نمی‌داد و حتی سایت 90 نیز به این ترتیب از صحنه روزگار محو نمی‌شد.

از این قبیل بی‌اعتنایی‌ها به افرادی که در جامعه ورزش، سری در سرها دارند و با اقبال عمومی نیز مواجه می‌شوند کم نداریم. مگر پیش از این با کارلوس کی‌روش چه رفتاری صورت گرفت یا برانکو ایوانکوویچ چگونه ساز رفتن از فوتبال ما را کوک کرد؟

کی‌روش و برانکو هر کدام با حضورشان در این فوتبال خدمات ارزنده‌ای ارائه کردند. با کی‌روش دو صعود پیاپی به جام جهانی را تجربه کردیم و شاهد ساخته شدن یک تیم ملی متفاوت در تمام سال‌های گذشته بودیم.

برانکو با قهرمانی‌های متعددی که برای پرسپولیس به ارمغان آورد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت. در نتیجه با هر متر، معیار، مقیاس و محاسبه‌ای هر دو مربی باید در همین فوتبال عاقبت به خیر می‌شدند اما امروز برای گرفتن مطالبات قانونی‌شان، وکیل گرفته‌اند و به فیفا شکایت برده‌اند.

این دادخواهی و فریاد حق‌طلبی، بی تردید در شان کی‌روش و برانکو نبود اما ما به این وضعیت عادت داریم و با این نوع بی‌مهری‌ها کاملا آشناییم. در روزهایی که کرونا، تمام فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کرد، شاید برنامه‌سازی در تلویزیون بهترین سرگرمی برای مردم بود اما محبوب‌ترین برنامه‌ساز ورزشی، این سرنوشت عجیب را پیدا کرد و مربیانی که می‌توانستند با حضورشان در فوتبال ایران، نگاه ما را به آینده امیدوارتر کنند طوری از اینجا رفتند که بعید می‌دانیم حاضر باشند پشت سرشان را نگاه کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی