۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کارنامه پیکان تهران تا پایان هفته بیست‌ویکم ۳ پیروزی دیده می‌شود که تنها برد این تیم که با کلین‌شیت هم همراه بود در بازی مقابل سایپا رقم خورد.

نتایج پیکان زیر ذره‌بین؛ قعرنشینی همراه با شکست‌های پرگل خبرورزشی/ محمدرضا شکوهی؛ آخرین تیمی که نتایج آن‌ها را تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ نوزدهم مورد بررسی قرار می‌دهیم پیکان تهران است. تیمی که تا هفته دهم نسبتاً اوضاع خوبی داشت ولی بعد از برگزاری مسابقات این هفته، شدیداً دچار افت شد و به قدری بد عمل کرد که یک‌باره قعرنشین لیگ هم لقب گرفت...

تنها بردی که با کلین‌شیت همراه بود
کلاً در کارنامه پیکان تهران تا پایان هفته بیست‌ویکم ۳ پیروزی دیده می‌شود که تنها برد این تیم که با کلین‌شیت هم همراه بود در بازی مقابل سایپا رقم خورد که آن‌ها توانستند در شهرآورد خودروسازان یک بر صفر به پیروزی برسند.

پرگل‌ترین برد
برای ثبت پرگل‌ترین برد فصل، فیروزه‌ای‌پوشان تهرانی خیلی معطل نشدند و تقریباً در همان شروع لیگ و در هفته چهارم مقابل ماشین‌سازی تبریز و در دیداری که ۸ گل داشت ۶ بار گل زدند و ۲ بار هم دروازه‌شان باز شد تا به این آمار برسند، نتیجه‌ای که قطعاً تا پایان فصل هم دیگر تکرار نخواهد شد.

آخرین برد
و بالاخره می‌رسیم به آخرین بردی که پیکان تا پایان هفته بیست‌ویکم به دست آورده و آن نیز نتیجه ۲ بر یک است، مسابقه‌ای که هفته هشتم انجام شد و این تیم در مقابل ذوب‌آهن اصفهان توانست به پیروزی برسد.

تساوی‌های بدون گل
از ۶ تساوی پیکان تا پایان هفته بیست‌ویکم ۲ تای آن‌ها بدون گل بوده است، این تیم در هفته‌های پنجم و نهم و به ترتیب در مقابل تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان بدون اینکه موفق به زدن گل شود و یا اینکه دروازه‌اش باز شود با یک امتیاز میدان را ترک کرده است.

۲ تساوی یک-یک فیروزه‌ای‌پوشان
پیکانی‌ها ۲ تساوی یک-یک هم در کارنامه‌شان دارند. این تیم در هفته‌های سوم و بیست‌ویکم و به ترتیب در برابر تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان یک گل زدند و یک گل خوردند تا با یک امتیاز میدان را ترک کرده باشند.

آخرین تساوی سایپا
و بالاخره می‌رسیم به آخرین نتیجه‌ای که این تیم در زمینه تساوی‌ها به دست آورده که آن هم نتیجه ۲-۲ است؛ نتیجه‌ای که در هفته‌های چهاردهم و نوزدهم به ترتیب مقابل تیم‌های استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز رقم خورد.

پرتکرارترین شکست پیکان
در پرونده مربوط به نتایج شکست‌های پیکان ۶ نتیجه متفاوت دیده می‌شود که پرتکرار‌ترین آن‌ها باخت‌های ۳ بر ۲ است که در ۳ بازی شاهد آن بودیم، سه دیداری که پیکان در آن‌ها با این نتیجه شکست خورد عبارت است از هفته‌های ششم، دوازدهم و سیزدهم و مقابل تیم‌های نفت مسجدسلیمان، تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان.

۲ باخت ۲ بر یک
در پرونده نتایج شکست‌های این تیم تا پایان هفته بیست‌ویکم دو نتیجه ۲ بر یک قرار دارد، این دو ناکامی در هفته‌های هفتم و بیستم و به ترتیب مقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان رقم خورده است.

۳- یک سنگین‌ترین شکست
۲ باختی که در هفته‌های یازدهم و هجدهم و به ترتیب مقابل پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر به پیکان تحمیل شد، سنگین‌ترین شکست آن‌ها طی برگزاری لیگ نوزدهم تا هفته بیست‌ویکم بوده است.

پرگل‌ترین بازی که با شکست همراه شد
در هفته دوم و در یک بازی پر گل که ۷ گل در آن رد و بدل شد پیکان مقابل نساجی مازندران با نتیجه ۴ بر ۳ شکست را پذیرفت تا به این ترتیب پرگل‌ترین بازی آن‌ها که با باخت همراه بود ثبت شود.

۴ شکست بدون گل‌زده
و در آخر می‌رسیم به ۴ شکستی که پیکانی‌ها با ۲ نتیجه متفاوت متحمل شده‌اند و از قضا در هر ۴ مسابقه مذکور گل نزده‌اند؛ این تیم ابتدا با نتیجه یک بر صفر در ۲ بازی که در هفته‌های شانزدهم و هفدهم انجام داد مغلوب شهرخودرو و نساجی مازندران شد و سپس با نتیجه ۲ بر صفر و در حالی که باز هم در گلزنی ناکام بود در هفته‌های اول و پانزدهم مغلوب شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان شد تا به این ترتیب و با این دو نتیجه پرونده کلیه نتایج این تیم تا پایان هفته بیست‌ویکم بسته شود و البته همچنین پرونده بررسی نتایج کلیه تیم‌های لیگ برتری تا هفته بیست‌ویکم نیز کامل شده و این بررسی به پایان برسد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی