۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پازل تهاجمی لمپارد با جذب ستاره زهردار لایپزیش کامل می‌شود، اگر این بازیکن در تور رقبا نیافتد.

تیمو ورنر ضعف خط حمله چلسی را پر می‌کند؟ به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که کرونا فوتبال را مختل کرده آبی‌های لندن در بازار نقل و انتقالات خرید‌های موردنظرشان را انجام می‌دهند. خرید ۵۴ میلیون پوندی که از لایپزیش به چلسی آمد و قرار است از فصل آتی در نوک حمله این تیم قرار بگیرد. صحبت از تیمو ورنر است. مهاجمی که از تیم‌های بزرگ دیگر هم پیشنهاد داشت، اما به لندن سلام کرد. او حالا باید در ترکیب تیم لمپارد موقعیت‌های مختلفی را تجربه کند تا جای موردنظرش را پیدا کند. لمپارد هم باید سیستم‌های متفاوتی را برای تمام‌کنندگی ورنر امتحان کند.

سیستم لمپارد
فرانکی در طول فصل نشان داد بیشتر به سیستم ۱-۳-۲-۴ علاقه دارد. سیستمی که می‌تواند روی ورنر هم پیاده شود. در این سیستم باید گزینه‌های جدیدی را تست کرد. از ریسه جیمز در سمت راست استفاده می‌شود، آزپلیکوپتا به سمت چپ منتقل می‌شود، توموری و زوما هم در قلب خط دفاعی ایفای نقش می‌کنند. دو گزینه هافبک‌ها هم متیو کواچیچ و انگولو کانته هستند. البته با عملکرد سینوسی کانته در فصل جاری می‌توان به جورجینیو هم میدان داد. برای گزینه هافبک تهاجمی باید سراغ مونت رفت که بازیکن موردعلاقه لمپارد است. حکیم زیاش به‌عنوان بال راست ایفای نقش می‌کند، ورنر در سمت چپ وظیفه ایجاد موقعیت دارد و آبراهام هم باید نقش تمام‌کننده را ایفا کند.

تغییرات
این ترکیب اولیه بود. لمپارد می‌تواند از ورنر در نقش مهاجم نوک هم استفاده کند که در این صورت تغییراتی باید صورت گیرد. پولسیچ به سمت چپ می‌آید، لوفتوس چیک هافبک تهاجمی می‌شود و چیلول هم در پست دفاع چپ ایفای نقش می‌کند. این یعنی مهاجم نوک بودن ورنر به خودی خود شامل چهار تغییر می‌شود.

ورنر و آبراهام
لمپارد می‌تواند از ورنر و آبراهام به عنوان دو گزینه ثابت در خط حمله هم استفاده کند. در این صورت او باید سیستم تیمش را به کل تغییر دهد که بعید است بخواهد برای گلزنی تیمش از دو مهاجم هدف بهره ببرد و یک مهره از مرکز زمین کم کند. به خصوص اینکه خودش هافبک هم بوده و اصلاً دوست ندارد تیمش در میانه میدان قافیه را به رقبایش از نظر تعداد نفرات و مالکیت توپ ببازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی