نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش دوباره توپ را به زمین تاج فرستاد و باید دید رئیس سابق فدراسیون فوتبال این بار چگونه و با چه میزان تأخیر پاسخ می‌دهد.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ مهدی تاج بعد از مدت‌ها سکوت معنادار درباره قرارداد مارک ویلموتس، اعلام کرد ویلموتس پییشنهاد وزیر ورزش بود. او با همین یک جمله، توپ را به زمین وزیر ورزش فرستاد. وزارت ورزش البته برای این جمله بیانیه داد و نوشت نامه وزیر برای تاج، دستور نبود و وزارت ورزش صرفاً پیشنهاد کمیته اقتصادی و فرهنگی ایران - هلند را منتقل کرد، اما وزیر ورزش دیروز به صورت مشخص در این باره حرف زد. او گفت: «ما عین پیشنهاد آن مرکز مردم‌نهاد در لاهه را به فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و دستور هم ندادیم. فدراسیون فوتبال با استقلال کامل قرارداد بست و همکاری با این مربی بلژیکی را پیش برد. فدراسیون با اختیار خود قرارداد بست و برای همین باید به تنهایی پاسخگوی نهاد‌های نظارتی باشد...»

به این ترتیب وزیر ورزش دوباره توپ را به زمین تاج فرستاد و باید دید رئیس سابق فدراسیون فوتبال این بار چگونه و با چه میزان تأخیر پاسخ می‌دهد. وزیر با صراحت گفت این قرارداد نتیجه عملکرد و تحقیق خود فدراسیون فوتبال بود و مدیران وقت فدراسیون هم باید پاسخگو باشند. حالا باید دید موضع جدید تاج چیست و چگونه از خود دفاع خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی