نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال هیچ تضمینی برای موفقیت ندارد و دیدید که روی هاجسون بزرگ هم در جام جهانی روی نیمکت انگلیس موفق نبود.

به گزارش خبرورزشی، فریدون معینی در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی در دور برگشت کار سختی دارد و به ۱۲ امتیاز از چهار بازی آینده نیازمند است. نکته امیدوارکننده اینجاست که ایران همیشه در شرایط سخت، بهتر عمل می‌کند و باید نسبت به ادامه رقابت‌ها خوشبین باشیم.

وی در ادامه در خصوص انتقادات از انتخاب دراگان اسکوچیچ کروات برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: انتقاد‌هایی از انتخاب سرمربی تیم ملی مطرح بود، اما در مقطع زمانی کنونی باید از اسکوچیچ حمایت کنیم. مربی بزرگی مثل روی هاجسون هم روی نیمکت تیم ملی انگلیس در جام جهانی موفقیتی نداشت ولی نمی‌توان گفت انتخاب او اشتباه بود. به هر حال فوتبال همین است؛ هیچ تضمینی وجود ندارد که شما هر انتخابی که انجام می‌دهید، موفق باشید و همیشه پیروز شوید.

رییس سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پیرامون مسیر تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، افزود: عراق و بحرین که جزو هم‌گروه‌های ما هستند، تیم‌های قدرتمندی دارند و در شرایط عادی هم کار برای ما دشوار بود. حالا در دور برگشت وضعیت سخت‌تر هم شده است. باید قبول کنیم تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و صعود به جام جهانی کار آسانی نیست.

معینی در مورد آینده فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر، به نظرم شانس خوبی برای صعود داریم، اما باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. مطمئناً فدراسیون فوتبال زمانی ‌که اسکوچیچ را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده، همه تلاش خود را انجام داده تا بهترین گزینه را برگزیند. از سوی دیگر، مسئولیت عملکرد سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال است و این نهاد باید پاسخگوی اتفاقات و نتایج باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی