نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی جدید باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: شک نداشته باشید که هدف آقای سعادتمند و من، برقراری سلامت و انضباط بیشتر در تمام وجوه استقلال است.

به گزارش خبرورزشی، احمد مددی صبح دیروز به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال برگزیده شد. چهره‌ای که پیش از این او را در باشگاه‌های پیکان، سایپا و فدراسیون‌های دوومیدانی و پزشکی ورزشی دیده بودیم. ولی نکته حائز اهمیت این است که مددی خودش از جمله مطبوعاتی‌های قدیمی بوده و چند سال در گروه مؤسسات خبر نیز حضور داشته است. چهره‌ای که امیدواریم بتواند با توجه به سابقه رسانه‌ای خود، رابطه باشگاه استقلال با رسانه‌ها را گرم‌تر کند. 

اغلب فوتبالی‌ها شما را به واسطه حضورتان در باشگاه سایپا و پیکان می‌شناسند ولی نمی‌دانند همکار خود ما هم بوده‌اید.
بله. من بالغ بر ۲۴ سال در عرصه مطبوعات فعالیت کرده‌ام و روز‌های بسیار خوبی را در جمع همکاران رسانه‌ای و مؤسسه خبر سپری کردم. البته همان‌طور که شما گفتید در باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها هم کار اجرایی انجام داده‌ام. الان ۲۰ سال است به طور جدی در ورزش هستم و امیدوارم بتوانم کنار مدیرعامل محترم و سایر مدیران ارشد باشگاه استقلال، کمک حال این تیم بزرگ و پرهوادار شوم.

با احمد سعادتمند از گذشته آشنا بودید؟
همین چند وقت قبل با ایشان به طور جدی آشنا شدم و به این باور رسیدم که مدیرعامل استقلال طرح‌های بسیار خوبی در سر دارد که اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند استقلال را متحول کند. بر همین اساس پیشنهاد ایشان را پذیرفتم و حالا کنارشان به عنوان معاون ورزشی انجام وظیفه می‌کنم.

دقیقاً وظیفه معاون ورزشی باشگاه استقلال چیست؟
ببینید، در حکم من با صراحت ذکر شده که معاون ورزشی باید بر تمام تیم‌های فوتبال باشگاه استقلال نظارت کند، پیرامون آکادمی باشگاه و اردو‌های پیش‌فصل مراقبت‌های لازم را انجام بدهد، در رابطه با دیدار‌های تدارکاتی و امور پزشکی دقت نظر داشته باشد و نظارت بر چنین مواردی را نیز در دستور کار خودش قرار بدهد. البته تمام این موارد باید توسط من به اطلاع مدیرعامل محترم برسد.

در رابطه با آکادمی باشگاه استقلال طی سال‌های گذشته اتفاقات تلخی رخ داده و...
شک نداشته باشید که هدف آقای سعادتمند و من، برقراری سلامت و انضباط بیشتر در تمام وجوه استقلال است. من بازوی اجرایی مدیرعامل محترم هستم و مطمئن باشید همراه آقای سعادتمند استقلالی‌ها را سالم‌تر و منضبط‌تر خواهیم کرد. سلامت مالی و اخلاقی تحت هر شرایطی خط قرمز ماست.

یکی از مشکلاتی که طی روز‌های آینده با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد، افزایش فوق العاده زیاد هزینه‌های مسافرت در شرایط شیوع ویروس کروناست. با این معضل چه خواهید کرد؟
ما کاملاً براساس پروتکل‌های بهداشتی جلو می‌رویم و تمام موارد مورد نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت خواهیم کرد. حتی اگر این مسئله باعث افزایش هزینه باشگاه شود نیز باز هم آن را اجرا خواهیم کرد، چون پای سلامت انسان‌ها در میان است و سلامتی افراد به مراتب مهمتر از مشکلات مالی تلقی می‌شود. شک نداشته باشید اگر لیگ برتر برگزار شود، حداکثر امکانات را برای حفظ سلامتی کاروان استقلال بسیج خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی