نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این شرایط چه کسی بدش می‌آید مدیرفنی یا عضو کمیته فنی شود. باور کنید خود کشک هم این‌قدر ارزش و قیمت ندارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ حدود ۱۷ سال قبل بود که زمان مدیریت اکبر غمخوار در پرسپولیس علی پروین گفت مدیرفنی یعنی کشک! این جمله علی‌آقا مثل همان جمله معروف ناصر حجازی که گفت فوتبال‌مان حرفه‌ای نشده بلکه فقط شماره پیراهن بازیکنان لاتین شده، تاریخی شد. حالا چرا؟ چون واقعاً در فوتبال ایران مدیر فنی و کمیته فنی یعنی کشک!

برای تیم ملی مربی بلژیکی آورده‌اند و به جای اینکه نظر کمیته فنی را بپرسند نظر انجمن دوستی ایران و هلند را پرسیده و با آن‌ها مشورت کرده‌اند! بله، خنده‌دار است، ولی باید پرسید اگر کمیته فنی کاره‌ای نیست و کلاً نقش کشک را بازی می‌کند پس چرا تیم ملی، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... کمیته فنی دارند؟ جواب مشخص است. حضرات مدیران باید به یکسری از آدم‌ها پست بدهند تا همه دور هم باشند و، چون پست کم می‌آورند کمیته فنی درست می‌کنند که تعداد بیشتری در آن جا شوند!

یکی دیگر از محاسن کمیته فنی این است که دوستان شاغل! در این کمیته علاوه بر چای و شیرینی و میوه‌ای که می‌خورند، به جای اینکه علیه رئیس فدراسیون و مدیر باشگاه مصاحبه کنند، صبح تا شب قربان صدقه طرف می‌روند و مدح و ثنایش را می‌گویند. یعنی طرف به جای اینکه حرف فنی بزند و کمک فنی کند، خیلی شیک و مجلسی نقش «بوقچی» را بازی می‌کند و اتفاقاً مثل بوقچی‌ها هم حقوق می‌گیرد. خب در این شرایط چه کسی بدش می‌آید مدیرفنی یا عضو کمیته فنی شود. باور کنید خود کشک هم این‌قدر ارزش و قیمت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی