نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قائم مقام باشگاه شهر خودرو همچنان تاکید به عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرورزشی،  وحید علیپور درباره وضعیت برگزاری تمرینات این تیم اظهار کرد: بعد از انجام تست‌های کرونا، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی آغاز شده، اما موضوع مهم این است که با توجه به وضعیت قرمز مشهد، تمرینات را با استرس زیادی برگزار می‌کنیم.
او ادامه داد: با توجه به اخباری که وزارت بهداشت در خصوص کرونا اعلام می‌کند، ما همچنان نظرمان این است که اگر بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است، اما سازمان لیگ گویا بر این موضوع اصرار دارد و چنین اتفاقی ممکن است سلامتی خیلی از اهالی فوتبال را به خطر بیاندازد.
قائم مقام باشگاه شهر خودرو اضافه کرد: تا چند روز قبل از اینکه آقای حمیداوی، مالک باشگاه چک‌های بازیکنان و کادرفنی برای رسیدن پرداختی‌ها به ۸۰ درصد را صادر کنند، متاسفانه خیلی از افراد موضوع مسائل مالی در خصوص مخالفت باشگاه ما با برگزاری لیگ را مطرح می‌کردند، اما حالا همه می‌دانند که باشگاه شهرخودرو به فکر سلامتی بازیکنان و اهالی فوتبال بوده است، چراکه راهکار‌های خیلی مناسبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان برگزاری مسابقات را نداریم.
علیپور یادآور شد: سعی کردیم وضعیت معیشت بازیکنان را در نظر بگیریم و بر حسب وظیفه تا این جای فصل تقریبا پرداختی‌هایمان به روز است و با تحویل چک‌های بازیکنان که در روز‌های گذشته داشتیم، بخش عمده‌ای از مطالبات بازیکنان را داده‌ایم. عدد پرداختی باشگاه به بازیکنان در شرایطی رقم خورد که باشگاه ما در بخش خصوصی اداره می‌شود و تامین منابع مالی در روز‌هایی که تقریبا بازار کسب و کار تعطیل است، اتفاق ساده‌ای نبود، ولی اولویت مدیریت باشگاه برای حفظ آرامش بازیکنان است و فکر می‌کنم باشگاهی چه در بخش خصوصی چه دولتی مانند تیم ما پایبند به قراردادهایش نبوده است.
او به تمایل مالک باشگاه به توقف لیگ اشاره کرد و افزود: آقای حمیداوی از رو اول قویا گفتند که اگر صحبت از تعطیلی لیگ می‌کنند، صرفا برای حفظ سلامت جامعه و بازیکنان است و به نظرم علی‌رغم صحبت‌های ناجوانمردانه‌ای که برای مسائل مالی به ایشان نسبت داده می‌شد، حالا اثبات شده است که در عمل هم واقعا به دنبال این موضوع هستیم. شما به این نکته توجه داشته باشید که باشگاه می‌توانست مثل اکثر تیم‌ها، بخشی از قرارداد‌ها را پرداخت نکند، ولی تصمیم مدیریت برخلاف این امر بود و امیدوارم به مسؤولان سازمان لیگ اثبات شده باشد که ما فقط با چه هدفی به دنبال تعطیلی مسابقات هستیم.
قائم مقام باشگاه شهرخودرو به آمادگی این تیم برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: با همه صحبت‌هایی که کردم، تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد، اما باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. آمار‌هایی که در روز‌های گذشته منتشر شده به نظر من واقعیت جامعه را نشان می‌دهد و پیگیری دوباره لیگ، می‌تواند اوضاع را وخیم‌تر از قبل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی