نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: حضور در تیم ترابزون اسپور تجربه خوبی بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم.

امیری: لیگ لغو شود، همه باشگاه‌ها ضرر می‌کنند به گزارش خبرورزشی، وحید امیری یک بازیکن معمولی برای پرسپولیس نیست. او حالا با تجربه حضور در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، چهره شناخته‌شده‌ای در فوتبال ایران به شمار می‌رود و بدون تردید یحیی گل‌محمدی روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

ادامه لیگ به نفع همه است
امیری در مورد بازگشت تیم‌ها به لیگ برتر گفت: «از این اتفاق بی‌نهایت خوشحالم و نمی‌توانم این شادی را پنهان کنم. همه ما می‌دانیم با بازگشایی مشاغل مختلف، مردم عادی به محل کار خود برگشتند و شرایط نسبت به دو یا سه ماه قبل دچار تغییرات زیادی شده است. ما هم می‌توانیم با استفاده از این وضعیت، لیگ را ادامه بدهیم، چون با ادامه یافتن مسابقات، همه اهالی فوتبال سود می‌برند.»

لیگ لغو شود، ضرر می‌کنیم
او در ادامه حرف‌هایش افزود: «در واقع اگر لیگ تعطیل بماند یا اصلاً لغو شود، قطعاً روی فصل‌های بعدی و شرایط فوتبال ایران تأثیر منفی می‌گذارد. همه ما فوتبالی‌ها باید کمک کنیم تا بازی‌ها ادامه یابد. این کاری است که همه تیم‌ها باید انجام بدهند. خدا را شکر که می‌بینیم نتیجه تست کرونا برای اکثر تیم‌ها و فوتبالیست‌ها منفی است و با این شرایط، همه می‌توانیم به ادامه لیگ، امیدواری بیشتری داشته باشیم. تأکیدم بر این است که اگر لیگ لغو شود، همه ما ضرر می‌کنیم و نه تنها باشگاه‌ها بلکه تیم ملی‌مان هم تضعیف می‌شود.»

شرایط پرسپولیس بهتر از قبل است
این بازیکن محجوب در مورد شرایط تیمش اضافه کرد: «تمرینات را در دوران قرنطینه ادامه دادیم و وضعیت ما بسیار خوب بود. حالا هم این تمرینات به صورت گروهی حدود سه هفته‌ای است که ادامه دارد و یک بازی تدارکاتی هم داشتیم. وضعیت ما هم مانند باقی تیم‌ها است، اما با شروع تمرینات گروهی و تاکتیکی، حالا شرایط بهتر از قبل شده و اگر دوره بدنسازی کوتاه‌مدت را سپری کنیم، می‌توانیم با هماهنگی و آمادگی بدنی بهتری به بازی‌ها برگردیم.»

از مصدومیت انصاری ناراحتیم
امیری البته اشاره‌ای هم به مصدومیت محمد انصاری مدافع چپ و همبازی خود کرد: «حتی فکرش را هم نمی‌کردیم محمد دوباره مصدوم شود و از این اتفاق واقعاً ناراحتیم. امیدوارم او بتواند دوران مصدومیت را به خوبی طی کند و با صبر و حوصله و البته با قدرت به تمرینات برگردد زیرا تیم ما به همه بازیکنانش احتیاج دارد. انصاری مثل باقی بازیکنان نقش مهمی در رقم خوردن افتخارات اخیر داشت و امیدوارم او هرچه زودتر برگردد تا دوباره همان تیم پرقدرت باشیم.»

جای هواداران خالی است
بازیکن شماره ۱۹ پرسپولیس در مورد شروع دوباره رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران گفت: «بله این هم اتفاق تلخی است، اما به خاطر شادی هواداران با تمرکز و قدرت زیاد به لیگ برمی‌گردیم تا ان‌شا‌ءا... به سمت قهرمانی حرکت کنیم. تیم ما صدرنشین لیگ برتر است و به قهرمانی نزدیک هستیم، اما باید با تمام وجودمان بازی‌ها را دنبال کنیم تا قهرمانی قطعی شود. من فقط آرزو می‌کنم این روز‌های کرونایی هرچه زودتر تمام شود و بتوانیم باز هم روی سکوها، هواداران‌مان را ببینیم. از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار داریم و برای چهارمین قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کنیم.»

مدیون خاک خرم‌آباد هستم
اما امیری روز گذشته گفت‌وگوی دیگری هم با یکی از رسانه‌ها داشت. او درخصوص اینکه طی ایام کرونایی که در خرم‌آباد بوده، سفیر میراث فرهنگی و آموزش‌وپرورش لرستان شده و در کار‌های خیر زیادی شرکت و کمک کرده، گفت: «خودم را مدیون این آب و خاک و مردم می‌دانم و هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نمی‌کنم. متأسفانه کرونا لطمات زیادی به تمام جهان وارد کرد و کشورمان نیز در همه بخش‌ها و به ویژه اقتصادی دچار خسارات زیادی شد و برخی از هموطنان کارشان را از دست دادند یا آن موقع درآمدی نداشتند و به‌طور جدی نیازمند کمک بودند که خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شد.»

از لژیونر شدن درس گرفتم
وحید در پاسخ به پرسشی که چرا در تیم ترابزون اسپور ترکیه موفق نبود، این‌طور توضیح داد: «سه دیدار اول که مصدوم بودم و در بازی چهارم ۳۰ دقیقه به میدان رفتم و توانستم با عملکرد خوب جای خودم را در تیم ثابت کنم ولی در یکی از بازی‌های خانگی نیمه اول روی دو اشتباه گل خوردیم، شرایط سخت شد که مربی من را تعویض کرد و عدم حرفه‌ای‌گری در همان‌جا سبب شد کل فصل را از دست بدهم! با این حال حضور در تیم ترابزون اسپور تجربه خوبی بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی