نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آن‌هایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود فوتبالی نیستند، آن‌ها مگر می‌دانند چه زمانی کرونا از بین می‌رود؟

آن‌هایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود، می‌دانند کرونا تا کی ماندگار است؟!

به گزارش خبرورزشی، رسول خطیبی پیش از مسابقه دوستانه با نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که اعلام شد تمرینات شروع شود، بعد از منفی شدن تست بازیکنان تمرینات را شروع کردیم. وضعیت بازیکنان را از نظر بدنی بررسی کردیم. به دلیل سه ماهی که تمرین نبود از نظر بدنی دچار افت شده بودند و وضعیت بدنی را ارزیابی کردیم و بدن‌ها را برای مسابقات آماده کردیم. در بازی با پیکان و نفت مسجدسلیمان نتیجه برایمان مهم نبوده و نیست و می‌خواستیم شرایط بدنی بازیکنان و وضعیت تیم را بررسی کنیم و خدا را شکر شرایط‌مان خیلی خوب است و برای لیگ یک آماده ایم.

وی در مورد تعویق چند باره مسابقات لیگ برتر و لیگ یک و اینکه بهتر است بازی‌ها برگزار نشود، اظهار داشت: آن‌هایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود فوتبالی نیستند. ۲۵ سال زندگی‌ام در فوتبال بوده است. اگر فوتبال نباشد نمی‌توانیم زندگی کنیم و عشق مان این فوتبال است. آن‌ها فوتبالی نیستند که می‌گویند فوتبال تعطیل شود. از شما و آن‌هایی که می‌گویند فوتبال تعطیل شود آیا می‌دانید کرونا تا چه زمانی ماندگار است؟! شاید یکی دوسال کرونا باشد و مگر می‌شود فوتبال را دو سال تعطیل کرد. اصلا امکان ندارد. باید شرایط بهداشتی را رعایت کنیم تا فوتبال جریان داشته باشد. برنامه مسابقات هم اعلام شده و خودمان را برای مسابقات آماده می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی