۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال پیکان امروز در چهارمین بازی تدارکاتی به مصاف شهرخودرو رفت و با یک گل در این دیدار به برتری رسید.

پیکان از شهرخودرو را شکست داد

به گزارش خبرورزشی، دو تیم پیکان و شهرخودرو عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

این بازی راس ساعت ۱۸ آغاز شد و دو تیم در نیمه اول با نفرات اصلی به میدان رفتند. مدیران عامل دو تیم قبل از شروع این دیدار در ورزشگاه حاضر شدند و با هم خوش و بش کردند و در جایگاه ویژه قرار گرفتند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان برخلاف چند بازی تدارکاتی دیگر این تیم که از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود در کنار زمین حاضر شد و تیمش را هدایت کرد.

در دقیقه ۳۰ بازی دقایقی بازی به دلیل گرمای هوا متوقف شد. دروازه‌بان ارمنستانی پیکان با فریاد‌های همیشگی‌اش به بازی جو خاصی داده بود. مهران موسوی بازیکن پیکان در دقایق اولیه این دیدار مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

پیکان از سد شهرخودرو عبور کرد

خلعتبری درنیمه این دیدار مصدوم شد و از زمین بازی خارج و زیر نظر کادر پزشکی به مداوا پرداخت. از نکات قابل توجه این دیدار مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان دو تیم بود که برای مداوا کنار زمین حاضر می‌شدند.

در دقایق پایانی فرجی از تیم شهرخودرو با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و این تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. شهریار مغانلو در لحظات پایانی از روی ضربه ایستگاهی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

گزارش تصویری| برتری پیکان مقابل شهرخودرو در دیدار دوستانه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی