۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه‌هایی که به نظر می‌رسد برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی جوانان مد نظر فدراسیون فوتبال بوده‌اند، حمید استیلی و علیرضا منصوریان هستند.

به گزارش خبرورزشی، فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی تیم ملی جوانان با گزینه‌های اسمی وارد مذاکره شده است. سه گزینه برای حضور در این تیم مطرح بودند. اکبر محمدی که ریاست کمیته جوانان را برعهده دارد، اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال بیشتر دوست دارد اکبر محمدی در جایگاهی که حضور دارد، به کار ادامه دهد تا اجرای برنامه‌های این کمیته با چالش مواجه نشود. عباس چمنیان که خیلی با اقبال مواجه نشد و امیرحسین پیروانی که به پیشنهاد حضور دوباره در کادر فنی تیم ملی جوانان پاسخ منفی داده است. در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان با یکی، دو مربی شاخص و اسمی وارد مذاکره شده تا آن‌ها را به حضور در رأس کادر فنی این تیم ترغیب کند.

تیم ملی جوانان در سال ۲۰۲۰ باید در مسابقات جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی در بحرین حاضر شود. در این بازی‌ها ۱۶ تیم از جمله ایران حضور خواهند داشت که در نهایت چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی به جام جهانی جوانان راه پیدا می‌کنند. قرار است جام جهانی جوانان هم با حضور ۲۴ تیم در سال ۲۰۲۱ در اندونزی برگزار شود. گزینه‌هایی که به نظر می‌رسد برای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی جوانان مد نظر فدراسیون فوتبال بوده‌اند، حمید استیلی و علیرضا منصوریان هستند. حمید استیلی تا چند ماه پیش هدایت تیم امید را برعهده داشت که با وجود تلاش فراوان نتوانست این تیم را به المپیک رهنمون کند. خبر‌های رسیده حاکی از آن است که حمید استیلی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و در شرایط فعلی می‌خواهد استراحت کند. علیرضا منصوریان، اما از مربیگری در تیم ذوب‌آهن فارغ شده و از آنجایی که این روز‌ها استراحت می‌کند، می‌تواند برای هدایت تیم ملی جوانان برنامه‌ریزی کند. مشکل اینجاست اگر منصوریان هدایت تیم ملی جوانان را قبول کند، باید قید فصل آینده لیگ برتر را بزند، به این خاطر که بازی‌های جوانان به احتمال قوی در زمستان جاری در تاشکند برگزار خواهد شد. علیرضا منصوریان پیش‌تر هدایت تیم امید را برعهده داشت. او هم نتوانسته بود تیم امید را المپیکی کند.

گفته می‌شود مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارتباط خوبی با منصوریان دارد و شاید از این طریق در نهایت مربی سابق ذوب‌آهن را به پذیرش هدایت تیم ملی جوانان راضی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی