نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم شهرخودرو گفت: دو بازیکن استقلال و پرسپولیس هم در بازی‌های تدارکاتی رباط صلیبی پاره کردند. پس حق را به ما بدهید که نگران باشیم.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه شهرخودرو یکی از هفت باشگاهی است که با یک بیانیه به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی ادامه لیگ برتر شده است. به همین دلیل با داود سیدعباسی، مربی این تیم دقایقی هم‌کلام شدیم که حرف‌های او را می‌خوانید.

شما هم در تهران اردو زدید؟
بله، به دلیل شرایطی که مشهد به خاطر کرونا داشت، مجبور شدیم در تهران اردو برپا کنیم و چند بازی دوستانه هم در برنامه داشته باشیم.

با تمریناتی که انجام دادید، به مرز آمادگی رسیده‌اید؟
خب همه تیم‌ها شرایط غیر طبیعی داشتند. به دلیل سه ماه دوری از تمرینات گروهی، بچه‌ها از فرم خود خارج شده بودند، ولی با هماهنگی که انجام دادیم و با برنامه‌های تمرینی توانستیم دوباره بچه‌ها را آماده کنیم. گر چه تا مرز آمادگی صد درصد هنوز فاصله داریم.

ظاهراً باشگاه شما اصرار دارد لیگ تعطیل شود و یکی از ۷ باشگاهی است که طومار امضا کرده است؟
حرف ما این است که با توجه به اینکه بازیکنان چند ماه دور از تمرین و مسابقات بودند، احتمال آسیب‌دیدگی آن‌ها بالاست. دو بازیکن استقلال و پرسپولیس هم در بازی‌های تدارکاتی رباط صلیبی پاره کردند. پس حق را به ما بدهید که نگران باشیم.

واقعاً مخالف ادامه لیگ هستید؟
از روز اول موضع باشگاه ما مشخص بود؛ «سلامت بازیکنان». ولی عده‌ای گفتند باشگاه شهرخودرو، چون خصوصی است و می‌خواهد پول بازیکنان را ندهد، این موضع را گرفته است، ولی باور کنید این‌طور نیست. اگر می‌بینید بوندس‌لیگا و لالیگا از سر گرفته شده، باید بدانید امکانات و ابزار‌های آن‌ها با ما قابل مقایسه نیست. ما ۱۰۰ سال نوری با امکانات بوندس‌لیگا فاصله داریم. چطور می‌شود با پروتکل‌های بهداشتی ایران، بازی‌ها را برگزار کرد؟ در حال حاضر وضعیت کل ایران به خاطر ویروس کرونا قرمز شده و شرایط خطرناکی است. الان هم حرف من این است که آیا شرایط جامعه برای از سرگیری مسابقات لیگ مهیاست؟ آمار وزارت بهداشت واقعاً نگران‌کننده است.

ظاهراً مربی و یک بازیکن خارجی تیم شما هم هنوز وارد ایران نشدند؟
بله، متأسفانه به خاطر شرایط قرنطینه در خارج از کشور هستند و هنوز نتوانسته‌اند به اردوی تیم ملحق شوند، ولی با آن‌ها در تماس هستیم و فکر می‌کنم طی چند روز آینده به تیم خواهند پیوست.

با این حساب به شدت مخالف لیگ هستی؟‌
نمی‌دانم چه اصراری دارند لیگ را برگزار کنند، ولی حاضر نیستند حرف کسی را گوش کنند. من واقعاً دوست ندارم جای مدیران و مسئولان در فدراسیون فوتبال باشم، ولی آن‌ها باید شرایط ما را درک کنند، چرا که آن‌ها دارند برای ما تصمیم می‌گیرند. بهتر است تصمیم جامعی گرفته شود و به نفع همه تیم‌ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی